loading
در حال بررسی درخواست شما
کرونکه یا عثمانوف؟
کرونکه یا عثمانوف؟

کرونکه یا عثمانوف؟


بانو نینا برسول-اسمیت،عضو سابق هیئت مدیره که صاحب 15.9% از سهام باشگاه آرسنال است،دیروز تصمیم گرفت که تمامی سهامش را از طریق کارگزاری  بلک استون به فروش برساند.
وی که برای فروش سهامش نتوانسه بود نظر استن کرونکه و علیشیر عثمانوف،دو سهامدار اکثریت باشگاه را به خود جلب کند،در نهایت تصمیم به انجام این کار از طریق کارگزاری بلک استون گرفت.
کرونکه که گمان می رفت 40% سهامی را که در باشگاه سنت لوئیس دارد،بفروشد و پول ارائه پیشنهاد برای خرید آرسنال را فراهم کند،ناگهان اعلام می کند که قصد فروش سهام ندارد و می خواهد 60% سهام باقیمانده سنت لوئیس را نیز بخرد.
علیشیر عثمانوف یکی دیگر از سهامداران بزرگ باشگاه قبلا اعلام کرده بود از 26 درصدی که در اختیار دارد راضی است و هیچ برنامه ای برای تصاحب قریب الوقوع باشگاه ندارد.
اما با به فروش گذاشته شدن این 15.9 درصد،نمی توان تابستان آرامی را برای آرسنال متصور شد.قیمتی که پیش بینی می شود برای هر سهم تعیین شود،10000 پوند است که به طور طبیعی ارزش کلی آرسنال را نیز افزایش می دهد.
سهامی که برای فروش گذاشته شده،به راحتی می تواند هر یک از این دو را در موقعیت تصاحب باشگاه قرار دهد.حال با شرایط پیش آمده،استن و عثمانوف بخوبی می دانند که این بار باید با بانو نینا به توافق برسند و اگرنه ممکن است یکی ار آن دو درخرید سهام بانو نینا،سریعتر اقدام کند و شانس دیگری را برای تصاحب باشگاه،به کل از بین ببرد.
در آینده ای نزدیک شاهد رقابتی تنگاتنگ میان کرونکه و عثمانوف خواهیم بود،رقابتی که در نهایت چهره مالک آرسنال را مشخص خواهد کرد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۴
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۸۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰