loading
در حال بررسی درخواست شما
عملکرد توپچی ها در بازی های ملی - بخش ۱
عملکرد توپچی ها در بازی های ملی - بخش ۱

عملکرد توپچی ها در بازی های ملی - بخش ۱

داوید اوسپینا ، 26 مارس - بحرین 0-6 کلمبیا ، 30 مارس - کلمبیا 3-1 کویت


داوید اوسپینا در بازی مقابل کویت که در ابوظبی برگزار شد 90 دقیقه بازی کرد. آبل آگیلار کلمبیا را پیش انداخت و مسعید ال انزی در دقایق پایانی نیمه ی اول بازی را مساوی کرد. ادوین کاردونا و رادمل فالکائو در نیمه ی دوم با دو گل پیروزی را برای کلمبیا حفظ کردند. اسپینا همچنین در یک برد 6-0 راحت مقابل بحرین بازی کرد. در این بازی کارلوس باکا گل اول را زد و رادمل فالکائو قبل از پایان نیمه ی اول دو بار دروازه ی بحرین را باز کرد. با گل های آدرین راموس ، ژوان موجیکا و آندرس رنتیرا کلمبیا بازی را 6-0 برد.

 

لورن کوشلنی و الیویه ژیرو ، 26 مارس - فرانسه 1-3 برزیل ، 29 مارس - فرانسه 2-0 دانمارک


الیویه ژیرو گل دوم فرانسه در برد 2-0 مقابل دانمارک را به ثمر رساند. گل اول فرانسه در این بازی را الکساندر لاکازت به ثمر رساند و همانطور که گفته شد الیویه ژیرو قبل از پایان نیمه ی اول ، بازی را 2-0 کرد. لاورنت کوشیلنی و الیویه ژیرو هر دو در این بازی 90 دقیقه حاضر بودند. ژیرو همچنین در دقایق پایانی بازی مقابل برزیل که با باخت 3-1 برای فرانسه به همراه بود به میدان رفت.

 

الکسیس سانچز ، 26 مارس - ایران 2-0 شیلی ، 29 مارس - برزیل 1-0 شیلی

 

الکسیس در تمام بازی مقابل برزیل که به باخت 1-0 شیلی منجر شد در بازی بود. روبرتو فرمینیو در دقیقه ی 71 بازی ، تنها گل بازی را به ثمر رساند. الکسیس همچنین 45 دقیقه در باخت 2-0 لاروخا مقابل ایران در بازی بود.

 

مسوت اوزیل و لوکاس پودولسکی ، 25 مارس - آلمان 2-2 استرالیا ، 29 مارس - گرجستان 0-2 آلمان

 

مسوت اوزیل در تمام بازی مقابل گرجستان در میدان بود و پودولسکی به عنوان بازیکن جانشین در دقایق پایانی بازی به میدان رفت. مارکو رویس و توماس مولر دو گل قهرمان جهان را در نیمه ی اول در تفلیس به ثمر رساندند. پودولسکی در تساوی 2-2 مقابل استرالیا گلزنی کرد در حالی که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود و اوزیل در تمام بازی حاضر بود. اوزیل همچنین در نیم ساعت پایانی بازی رهبری تیم ملی آلمان را به عهده گرفت.

 

ویژک ژسنی ، 29 مارس - جمهوری ایرلند 1-1 لهستان


ژسنی در تساوی 1-1 مقابل ایرلند به میدان نرفت. سلاومیر پژکو مهمان را در دوبلین پیش انداخت و شین لانگ بازی را در وقت های اضافه ی نیمه ی دوم با گلی که به ثمر رساند مساوی کرد.

 

گابریل پائولیستا ، 26 مارس - فرانسه 1-3 برزیل ، 29 مارس - برزیل 1-0 شیلی

 

پائولیستا در برد 1-0 مقابل شیلی که با گل روبرتو فرمینو بدست آمد به میدان نرفت. این مدافع همچنین در برد 3-1 مقابل فرانسه هم به میدان نرفت ، جایی که اسکار ، نیمار و لوئیز گوستاوو گل های برزیل را به ثمر رساندند در حالی که رافائل واران میزبان را 1-0 پیش انداخته بود.

 

آرون رمزی ، 28 مارس - اسرائیل 0-3 ولز

 

آرون رمزی تیم کریس کلمن را در برد مقابل اسرائیل پیش انداخت.گرت بیل با یک ضربه ی آزاد گل دوم را به ثمر رساند و همچنین با پاس گل رمزی ، بیل گل سوم را هم به ثمر رساند تا ولز برد راحتی را در این بازی به دست آورد.

 

توماس روزیسکی ، 28 مارس - جمهوری چک 1-1 لتونی

 

روزیسکی در تساوی 1-1 چک مقابل لتونی 90 دقیقه بازی کرد. آلکسیس ویسناکوفس لتونی را پیش انداخت و واکلف پیلار در وقت های اضافه ی نیمه ی دوم بازی را مساوی کرد.

 

کیرون گیبس ، تئو ولکات و دنی ولبک ، 27 مارس - انگلیس 4-0 لیتوانی


دنی ولبک به عنوان بازیکن زمین شناخته شد بعد از این که در برد 4-0 مقابل لیتوانی یک پاس گل و یک گل به ثمر رساند. وین رونی شوت دنی ولبک را به گل تبدیل کرد و میزبان را پیش انداخت و دنی گل دوم را به ثمر رساند. رحیم استرلینگ و هری کین دو گل دیگر به ثمر رساندند تا بازی 4-0 شود. تئو ولکات در 14 دقیقه ی پایانی به زمین رفت در حالی که کیرون گیبس در این بازی به میدان نرفت.

 

جوئل کمپل ، 26 مارس - کاستاریکا 0-0 اروگوئه

 

جوئل کمپل در تساوی بدون گل مقابل اروگوئه 82 دقیقه به میدان رفت و بعد از آن با دیور وگا تعویض شد.

 

سانتی کازورلا ، 27 مارس - اسپانیا 1-0 اوکراین

 

سانتی کازورلا 74 دقیقه در برد مقابل اوکراین در میدان بود. گل دقیقه ی 28 آوارو موراتا کافی بود تا سه امتیاز این بازی برای شاگردان ویسنته دل بوسکه بدست بیاید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۱۱
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰