loading
در حال بررسی درخواست شما
مصدومیت سانگ !!
مصدومیت سانگ !!

مصدومیت سانگ !!

الکس سانگ که به طور ناگهانی و به دلیل مشکل غضروف زانویش بازی برگشت برابر بارسلونا را از دست داد حالا باید دو بازی دیگر نیز صبر کند تا به ترکیب آرسنال بازگردد.
این بازیکن که از ماه ها قبل مشکل زانو داشته است ظاهرا باید در این برهه زمانی با آن دست و پنجه نرم کند . در 5 هفته ای که هر بازی آن حکم فینالی حساس برای تعیین قهرمان این فصل را دارد . سانگ که تنها هافبک دفاعی کلاسیک تیم است باید در بازی ها تاتنهام و ویگان که هر دو خارج از خانه هستند بیرون از زمین باشد .
البته گفتنی است ابتدا امید می رفت سانگ برای بازی دربی شمال لندن برابر تاتنهام آماده بازی شود اما این شانس نصیب تیم آرسنال نشد و وی به علاوه این بازی بازی بعدی را نیز از دست داده است .
ونگر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی عنوان کرد :
" سانگ قطعا بیرون خواهد بود . این طور که به نظر می آید او برای یک هفته بیرون خواهد بود و در بازی ویگان نیز با ما نخواهد بود . "
ونگر هم چنین در مورد دیگر مصدومان مهم تیمش گفت :
" آرشاوین نیز کاملا بیرون است ولی ممکن است به بازی با منچستر سیتی برسد ولی از دید من این اتفاق درصد کمی برای رخدادنش وجود دارد .
گالاس نیز برای دو یا سه هفته آینده کاملا از دسترس خارج است . نمی دانم که این فصل باز هم می تاوند به میدان برود یا خیر . من امیدوارم بتواند ولی زمان برای او بسیار اندک است . "
از دیگر مصدومان مهم تیم می توان به سس فابگاس - کایرن گیبز - آرون رمزی و یوهان جورو اشاره کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۵۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰