loading
در حال بررسی درخواست شما
گومز دلیل شکست ما
گومز دلیل شکست ما

گومز دلیل شکست ما

به هر صورت تاتنهام موفق شد تا طلسم سالیان متوالی را شکسته و آرسنال را در ورزشگاه خانگیش شکست دهد .
اهداف مهم این پیروزی کاهش یافتن امید های قهرمانی آرسنال به کم ترین مقدار و هم چنین بالا رفتن احتمال گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای تاتنهام بود .
رابین ون پرسی که پس از ماه ها دوری از تیم دیشب و در نیمه دوم به زمین بازی آمد و از قضا نمایش بسیار موفقی نیز داشت در رابطه با بازی دیشب نظراتی دارد .
" در وهله اول بله در قهرمانی دور شدیم . اول فکر می کردم بتوانیم برای پیروزی برویم . گومز نمایش دیوانه کننده ای داشت . توپ های بسیار خوبی را مهار کرد . ضربه ایستگاهی نیز در حالی که به سمت گوشه دروازه می رفت توسط گومز به خوبی دفع شد . این ها قطعا لحظات بزرگی برای وی بود .
فاصله بسیار اندکی بین پیروزی و شکست است . شانس های خوبی داشتیم آن ها نیز شانس هایی داشتند . در بدترین شرایط فکر م یکردم بتوانیم مساوی کنیم . اگر به نیمه دوم نگاهی بکنید شانس های خوبی برای گلزنی ایجاد کردیم و گلر آن ها ناباورانه همه را دفع کرد .
من بعید می دانم چلسی در بدترین شرایط بیشتر از شش امتیاز از دست بدهد .
حقیقتا اگر به سال گذشته نگاهی بکنید میبینید هیچ کسی انتظار این را نداشت که آرسنال در این مقطع باشد . ولی خوب هر گاه فاصله انقدر کم است و شما نزدیک هستید همیشه دوست داید تا پیروز نهایی باشید . وقتی به این امر نمی رسید این قضیه بسیار نا امید کننده می شود .
از اینکه برگشتم شادمان و خوشحالم اما وقتی شما این جا هستید و تیمتان در این وضعیت بسیار مشتاق به کمک به تیم هستید که من نتوانستم به خوبی در این بازی این کار را انجام دهم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۶۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰