loading
در حال بررسی درخواست شما
کوکلن در مورد روبه رو شدن با هازارد و فابرگاس
کوکلن در مورد روبه رو شدن با هازارد و فابرگاس

کوکلن در مورد روبه رو شدن با هازارد و فابرگاس


هافبک فرانسوی این فصل خیلی بهتر بوده است و خودش را در ترکیب اصلی آرسن ونگر جای داده است اما مسلماً زمانی که صدرنشینان لیگ برتر در ورزشگاه امارات به میدان بروند او بزرگترین بازی اش را انجام خواهد داد.

"طی چند هفته ی اخیر با تیم های بزرگی بازی کرده ایم."

"لیورپول فیلیپه کوتینیو را دارد اما حالا شرایط با ادن هازارد فرق خواهد کرد. او یکی از بهترین بازیکنان لیگ است ، شاید بهترین بازیکن لیگ هم شود. بازی سختی خواهد شد اما همانند همه ی بازی های بزرگ می خواهیم ببریم."

"هازارد و سسک فابرگاس بازیکنان بزرگی هستند که می توانند کارهای بزرگی را در هر زمان از بازی انجام دهند. شما نیاز دارید تا در تمام وقت تمرکز کنید و این چیزی است که من می خواهم در 90 دقیقه آن را انجام دهم."

نقش کوکلن همانند نقش نمانیا ماتیچ است و هافبک آرسنال طرفدار بزرگ این بازیکن صربی است.

"کاری که او انجام می دهد باور نکردنی است. در چلسی او یکی از بازیکنان اصلی است و این برای او یک اعتبار است. او فصل عالی ای داشت و بازیکن عالی ای هم هست. همیشه خیلی عالی است که جلوی این چنین بازیکنانی بازی کنید."

"نقش بسیار مهمی است و ماتیچ نشان داده است که چقدر بازیکن مهمی است و این چیزی است که من هم می خواهم برای آرسنال انجام دهم. هواداران یک هافبک دفاعی خوب می خواهند ، آن ها می دانند که این برایشان مهم است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰