loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: سرنوشت یک تیم در دست او بود
ونگر: سرنوشت یک تیم در دست او بود

ونگر: سرنوشت یک تیم در دست او بود

بازیکن 18 ساله مجبور ضربه پنالتی خود برابر نروژ را پس از 5 روز تکرار کند! چون در موقع بازی داور پنالتی را به علت ورود بازیکن انگلیس به محوطه قبل از ضربه مردود اعلام کرد و به نفع نروژ خطا گرفت.

یوفا پس از پنج روز رای به تکرار بازی از لحظه پنالتی داد در حالی که نتیجه نیز 2-1 به سود نروژ بود. لئا پنالتی خود را گل کرد تا بازی 2-2 شود و انگلیس با این نتیجه در گروه خود اول شد. (بازی های زیر 19 سال بانوان)

ونگر قدرت ذهنی او را می ستاید.

"وقتی فقط 18 ثانیه زمان دارید و یک ضربه پنالتی ، سرنوشت تیمتان در دست شماست. چیزی که احتمالا دشوار است 5 روز به آن فکر کنید.

"این مسئله فشار و استرس ایجاد می کند. وقتی در بازی هستید هم تحت فشار قرار دارید اما زمان زیادی برای فکر کردن به آن ندارید.

"قطعا در پنج روز قبل از تکرار ضربه پنالتی آن را در هر گوشه ای قرار می دهید، چپ راست بالا و پایین. در نهایت چیز بیشتری نمی دانید و این ممکن است ذهن و روحیه تان را آشفته کند. شاید سخت ترین چیز مدت زمانی باشد که باید منتظر آن لحظه بمانید.

"این مسئله مانند بلندگو شخصیت لئا را بازگو می کند و من میخواهم به او تبریک بگویم. تنها مسئله قطعی این است که دروازبان تیم مقابل هم مشکل مشابهی داشته است!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰