loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های لُسا و اسمیت در مورد ویلیامسون
صحبت های لُسا و اسمیت در مورد ویلیامسون

صحبت های لُسا و اسمیت در مورد ویلیامسون

 

پس از انتخاب لئا ویلیامسون به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل بانوان انگلستان سرمربی و مهاجم تیم بانوان آرسنال به تمجید از وی پرداختند 

پدرو مارتینز لُسا سرمربی تیم بانوان در وصف لئا گفت :

 


"لئا شخصیت فوق العاده ای دارد. زمانی که در مورد به او فکر می کنم، لبخند می زنم، صرفا به خاطر انرژی و حس رقابت پذیری او، هم چنین او در پست های مختلف کمک زیادی به ما کرده است.

"بر اثر مصدومیت و بیماری، مقابل منچسترسیتی کم تعداد بودیم ولی راه حل را می دانستیم. باورنکردنی بود که لئا به موقعیتی همانند آن، توانست پاسخ مناسبی بدهد. او یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و من به او گفتم که به نظرم نمایشی که ارائه داد، برجسته و بی نظیر بود."

"او سزاوار کسب این جایزه بود. من هر روز با او کار می کنم، ولی افرادی هستند که فقط هر یکشنبه بازی وی را می بینند و عاشق او شده اند. من این مزیت را دارم که روزانه با او کار کنم و کاراکتر و روند پیشرفت او را از نزدیک ببینم."

"من با چندتن از بهترین بازیکنان دنیا مثل کلی اسمیت و اَبی ومباک کار کرده ام. وقتی هر روز سر این کار باشید، توان درک سقف و آستانه ی توانایی های یک بازیکن را می یابید. لئا برای چالش های بزرگ و دستاوردهای عظیم ساخته شده است."


کلی اسمیت مهاجم تیم بانوان آرسنال در باره لئا گفت : 

برای یک بازیکن جوان، او قوای روحی بزرگی دارد. کاری که او در پیراهن انگلیس مقابل تیم زیر 19 ساله های نروژ انجام داد، تجربه ای عالی برای او بود که زمانی که وارد تیم بزرگسالان شود، وی را در وضعیت مناسبی قرار خواهد داد. در تیم ملی انگلیس او برای زدن پنالتی ها داوطلب خواهد شد و من هیچ تردیدی در این باره ندارم."

کلیه ی افراد باشگاه واقعا به او افتخار می کنند و از اینکه او را اینجا با خود داریم، انصافا هیجان زده هستیم . بازیکنان باتجربه نیاز دارند بر سر جایگاهشان توسط جوانان به چالش کشیده شوند، زیرا جایگاه هیچ فردی تضمین شده نیست. ما در تیم خود ترکیب خوبی از بازیکنان مجرب و جوان داریم."

"من، اما برن و الکس اسکات جلوداران تیم هستیم، و لئا ، کارلا هامفری و جید بیلی، آینده های باشگاه هستند. پس این دوران جالبی برای تیم بانوان آرسنال است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۹۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰