loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر درباره برنامه ریزی نقل و انتقالات
ونگر درباره برنامه ریزی نقل و انتقالات

ونگر درباره برنامه ریزی نقل و انتقالات

 

روز پنج شنبه منچستر یونایتد با اعلام خرید ممفیس دپای ملی پوش هلندی، اولین جرقه بازار نقل و انتقالات را زد.
 
در حالی که انتظار می رود ونگر در این تابستان ترکیب تیمش را تقویت کند، او برای انجام هیچ معامله ای عجله نخواهد کرد تا زمانی که از مناسب بودن آن برای تیم اطمینان حاصل کند.
 
او می گوید: "بیش تر از این که بخواهیم به سرعت دست به اقدام بزنیم، می خواهیم کار صحیح را انجام دهیم. گاهی فرصت زود پیش می آید. فصل گذشته در میانه پنجره نقل و انتقالات الکسیس را خریدیم."
 
"وقتی فرصت ها به وجود می آیند باید از آن ها استفاده کنید اما همه چیز به خواست شما بستگی ندارد،بعضی اوقات نظر باشگاه فروشنده بازیکن هم مهم است." 
 
"الکسیس در دسترس بود چون لیورپول سوارز را فروحته بود. آن ها می توانستند سوارز را در ابتدای ژوئیه بخرند، در این جور موارد باید گوش به زنگ باشید، هدف خود را مشخص کنید و به بهترین نحو کار را پیش ببرید. تنها شما نیستید که تصمیم گیرنده اید."
 
"باور ندارم [که خرید و فروش های زیادی در انگلیس انجام شود] زیرا تیم های لیگ برتری برای قوی شدن فقط به تعداد بالای بازیکنان احتیاج ندارند."
 
"شرایط به این شکل نیست که بروید و بازیکن مورد نظر خود را انتخاب کنید و همین امروز آن را بخرید. برای تقویت یک تیم لیگ برتری به کیفیت بالا نیاز دارید و این ساده نیست."
 
سرمربی تاتنهام موریسیو پوچتینو معتقد است که تیمش در این تابستان به 5 خرید نیاز دارد اما ونگر برنامه ای برای چنین تغییرات گسترده ای ندارد. 
 
"می خواهید من او را شکست دهم؟! فکر می کنم چیزی که ما به آن نیاز داریم کمیت نیست. ما ترکیبی با کیفیت داریم و اگر بتوانیم آن را تقویت کنیم مسلما این کار را انجام می دهیم."
 
"اول باید فصل را به خوبی به پایان برسانیم، باید روی همکاری خودمان تا انتهای فصل تمرکز کنیم و بعد ببینیم چه کسی می تواند تیم را مستحکم تر کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۱۸
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰