loading
در حال بررسی درخواست شما
احتمال غیبت تئو وجود دارد!
احتمال غیبت تئو وجود دارد!

احتمال غیبت تئو وجود دارد!

در مورد مصدومیت والکات

زانوی او دچار کوفتگی شده است. ورم دارد و در حال حاظر اظهار نظر مشکل است.آیا رباط میانی زانوی او پیچ خورده است یا فقط ضربه خورده؟اینکه او در حال دویدن نا پایدار بود خبر خوبی نیست.هنوز نمی دانیم چه مقدار از درد او مربوط به ضربه است و چه مقدار مربوط به پیچ خوردن رباط زانوی اوست.
صبح فردا وضعیت او را بررسی خواهیم کرد. او را اسکن می کنیم و اگر فقط ضربه خورده باشد، برای حضور در بازی سه شنبه شانس خوبی دارد و اگر بیشتر از این باشد، سه شنبه بازی نخواهد کرد.به شخصه معتقدم که او در بهترین حالت نیز برای سه شنبه آماده نخواهد بود. رباط صلیبی او نیست ولی اگر پیچ خوردگی وجود داشته باشد برای بهبود بیشتر از یک هفته زمان می خواهد.

در مورد بازی مقابل بیرمنگام

شناور بودیم و 2 گل اختلاف داشتیم و به نظر می رسید که می توانستیم به گل های بیشتری هم دست یابیم. شما به این فکر می کردید که چه کسی گل سوم را به ثمر خواهد رساند ولی ما در دفاع اشتباه کردیم و آنها بازی را 2-1 کردند.در نیمه ی دوم کنترل و تاثیر لازم را بر بازی نداشتیم ولی در پایان معتقدم 3-1 نتیجه ی عادلانه ای بود زیرا ما موقعیت های زیادی داشتیم. بیرمنگام پس از اینکه توپ را از دست می داد به سرعت به حالت اولیه ی خود باز می گشت و ما کمی کم دقت بودیم. همچنین احساس می کنم مخصوصا در نیمه ی دوم سعی کردیم تا کمی بر پایه ی مهارت های فردی عمل کنیم و به همین خاطر گل های بیشتری نزدیم.

در مورد پست هافبک دفاعی سانگ

او قوی و آرام است.خشک نیست، فرز و زیرک است. او ترکیبی از قدرت و زیرکی دارد و معتقدم که از تکنیکش در راه های بسیار هوشمندانه ای استفاده می کند. او از درگیری استقبال می کند. کامرونی ها مردم قدرتمندی هستند. در آفریقا به دلیل بدن های قویشان آنها را "آلمان های آفریقا" خطاب می کنند.

در مورد تکل ریجول بر روی والکات

از آن خوشحال نشدم. بدون هیچگونه ملاحظه ای زده شد. باید آن را دوباره ببینم. با نگاه اول از روی نیمکت به نظر سریع و خشن آمد.نمی دانم! آیا برای توپ رفت؟ اگر فقط توپ را زده باشد، فقط قسمتی از بازی است!

در مورد گل دقایق پایانی آرشاوین

این فوتبالی است که ما دوست داریم. معتقدم که گل دوم نیز فوق العاده بود. این همان نوع بازی است که ما می خواهیم. باور دارم وقتی که به روی بازی کردن به سبک خودمان تمرکز می کنیم، اینگونه به نظر می رسد که می توانیم توپ را از هر فضایی عبور دهیم و فضایی که می خواهیم را به وجود آوریم. این چیز فوق العاده ایست ولی مسلما باید بر روی حفظ آرامش خود تمرکز کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۲۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰