loading
در حال بررسی درخواست شما
ساکت باش و به بازی فکر کن
ساکت باش و به بازی فکر کن

ساکت باش و به بازی فکر کن

داستان آدبایور و باشگاه آرسنال بر همه مشخص است . جدایی آدبایور به هر دلیل در سال قبل و واکنش های غیر عادی این بازیکن در بازی رفت امسال دو تیم به خصوص پس از گلزنی و هم چنین مصدوم کردن عمدی ون پرسی از ناحیه صورت و لگد کردن مچ پای فابرگاس همه و همه از واکنش های عجیب آن بازی بود . هر چند بعد از بازی این بازیکن بار ها ابراز ندامت کرد اما به نظر نمی آید این مصاحبه ها دلایل کافی برای بخشش وی از سوی هواداران باشد و حالا توپچی ها منتظر بازگشت آدبایور به ورزشگاه اشبرتون گراو هستند .
حبیب کولو توره بازیکن دوست داشتنی آرسنال که بعد از آن بازی از طرف آدبایور اولین کسی بود که عذر خواهی کرد حالا مصاحبه ای در مورد این بازی دارد .
وی هشدار هایی به آدبایور داده است و در این مورد با وی صحبت کرده است :
" با وی صحبت کرده ام . پاتریک ( ویرا ) نیز با وی صحبت کرده است . مهم ترین نکته برای وی این است فقط بازی فوتبالش را بکند و بقیه مسائل را به باشگاه واگذار کند .
من به او گفتم که فقط باید ساکت باشد و سر پایین و با تمرکز به فکر بازی باشد چرا که این مهم ترین نکته است . اگر بخواهیم احساسی بازی را آغاز کنیم آن گاه ممکن است امتیازاتی از دست بدهیم . برایما بسیار مهم است تا بتوانیم این بازی را پیروز شویم .
همیشه با آرسنال لحظات فوق العاده ای داشتم . من با هواداران آرسنال بسیار مشحون بودم . در حال حاضر در یک موقعیت جدید هستم و فکر می کنم آن ها نیز وفق العاده اند . فکر م یکنم باید وارد روزی بسیار بزرگ بشویم چرا که در حال بازگشت به خانه خود و بازی برابر تیم قدیمی خود هستیم . فکر می کنم زمان فوق العاده ای است که به مصاف این بازی برویم زیرا فکر می کنم آن ها مصدومان بزرگی دارند و احتمال به دست آوردن امتیاز برای ما بیشتر است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : روزنامه عصر لندن
بازدید: ۸۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰