loading
در حال بررسی درخواست شما
به دنبال انتقام نباش ...
به دنبال انتقام نباش ...

به دنبال انتقام نباش ...

از دور برگشت بازي هاي ليگ برتر انگليس امروز آرسنال ميزبان من سيتي خواهد بود . ديداري كه بازيه رفت آن پر از حواشي گوناگون بود . رويارويي مدافع محبوب چند سال اخير آرسنال كلوتوره و مهاجم منفوره توپچي ها آد بايور از عوامل حاشيه ساز بازي بوده و هست .

ديداري كه در آن آرسنال شكست خورد ، ولي آدبايور بزرگترين بازنده بازي بود . او كه توانست در اين ديدار گل زني كند طي حركتي نا شايست دور زمين را پس از گل طي كرد تا روبروي هواداران آرسنال خوشحالي كند . البته كار به اينجا ختم نشد و حركت غير اخلاقيش و ضربه اش بر روي سر رابين ونپرسي كه آن را تصادفي خواند حتي صداي توره را نيز بلند كرد . هر چند كه او پس از آن بازي سه جلسه محروم شد ، اما اين ها هيچ كدام باعث اين نشد كه تنفر از وي قدري كاسته شود .

حال درست قبل از ديدار با من سيتي ، آرسن ونگر احساس نگراني ميكند زيرا مهاجم هلنديش رابين ون پرسي كه پس از پنج ماه مصدوميت و دوري از ميادين به مستطيل سبز بازگشته و اتفاقا عملكرد خوبي را نيز داشته ممكن است به دنبال انتقام از منسيتي و شخص آدبايور باشد !!!

" او از برخورد آدبايور بسيار ناراحت شد و حق هم داشت ، اما من ميخواهم به او بگويم كه بر روي بازي بايد تمركز كند . وظيفه  ما پيروزي در بازيهايمان است ، مورد هدف قرار دادن آدبايور كمكي نميكند ! ما بايد بازيهايمان را پيروز شويم و رفتارمان را نيز حفظ كنيم

من با آدبايور بعد از بازيه رفت ديگر صحبتي نداشته ام . باور دارم كه آرسنال براي او كارهاي بسياري انجام داده ، به همين دليل من دليل رفتارش در بازي رفت را نميفهمم .

من ميتوانم اورا ببخشم ، به هر حال ، من سرسخت هستم اما احمق نيستم . ممكن است بعد بازي با او يك گفتگو كوتاه بكنم .‌"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۴
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : dailystar.co.uk
بازدید: ۶۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰