loading
در حال بررسی درخواست شما
فرگوسن تشنه ادامه کار
فرگوسن تشنه ادامه کار

فرگوسن تشنه ادامه کار

آرسن عقیده دارد فرگوسن همچنان سکان دار منچستر باقی خواهد ماند زیرا که به شدت عاشق کارش است و دوست ندارد این کار را رها کند . از طرفی ونگر عقیده دارد دیدن این عطش و شوق و شور در الکس بسیار سرگرم کننده است .
23 سال رهبری منچستر یونایتد توسط فرگوسن وی را به تنهایی به عنوان قدیمی ترین مربی لیگ برتر انگلستان مبدل ساخته . اما این مربی 68 ساله هم اکنون شایعات یادی مبنی بر خداحافظیش از دنیای مربی گری را می بیند .
با این حال ونگر می گوید :
" با نگاه به رفتار ها و مدیریت وی می توانید عطش به ادامه کار را در وی ببینید .
مادامی که این عطش در وی زنده باشد موفقیت نیز ادامه خواهد داشت . این چیزی است که هیچ گاه در وی نمی میرد .
وقتی شما پا به سن می گذارید باید سلامتی خود را مورد ارزیابی قرار دهید . اینکه آیا از نظر فیزیکی توانایی ادامه کار را دارید یا خیر . از دیدگاه من در حال حاضر او هیچ مشکلی ندارد .
همیشه سرگرم کننده است وقتی شما با او رویارو می شوید . امسال قابت سختی داشتیم و البته بر این عقیده هستم که چند سال دیگر نیز می توانیم با یکدیگر رقابت کنیم . "
ونگر که به تازگی تولد شصت سالگی خود را در این فصل جشن گرفته است و هشت سال از فرگوسن کوچکتر است , آیا او می خواهد یک دهه دیگر در دنیای فوتبال باقی بماند ؟
" نه . چرا که هیچ کسی نمی تواند سن دقیقی را پیش بینی کند . باید قبول کنید که اول از همه باید سال به سال تمرکز کنید و پیش بروید . احساسم این است که چند سال دیگر پیش رو دارم اگر خوش شانس باشم و از لحاظ فیزیکی کاملا سالم باشم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰