loading
در حال بررسی درخواست شما
به اینگونه روزها عادت ندارم!
به اینگونه روزها عادت ندارم!

به اینگونه روزها عادت ندارم!



در مورد تساوی 0-0


به اینگونه روزها عادت ندارم زیرا موقعیت های کمی خلق کردیم و من سیتی نیز اصلا خطری ایجاد نکرد. آنها به شدت بر روی دفاع کردن متمرکز بودند.آنها هیچ فضایی به ما ندادند و ما نیز نتوانستیم گل اول را بزنیم. تا زمانی که نتواستیم اینکار را بکنیم، بازی بسته بود. موقعیت های گلزنی بسیار کمی وجود داشت.دو تیم بسیار خوب دفاع کردند، منظم بودند ولی موقعیت های بسیار کمی خلق کردند.


در مورد اینکه آیا او از تهاجمی نبودن سیتی متعجب است؟


آنها فکر می کنند اگر بتوانند در اینجا 1 امتیاز بگیرند و تاتنهام را در خانه شکست دهند، می توانند بالاتر از آنها قرار بگیرند.


در مورد اینکه آیا آرسنال از بودن در رتبه ی سوم مطمئن است؟



90 درصد، نه 100 درصد. تقریبا به آن دست یافته ایم.
در مورد اینکه چه تیمی چهارم خواهد شد؟

پیش بینی آن بسیار سخت است. انتظار دارید که این دو تیم، بازی آینده ی خود را پیروز شوند و بعد از آن، بازی من سیتی - تاتنهام، تعیین کننده خواهد بود. من سیتی از امتیاز میزبانی برخوردار است ولی تا پایان بسیار جذاب خواهد بود. پیش بینی کردن آن سخت است.


در مورد حضور تعویضی آدبایور


او بازی را کمی شاداب تر کرد زیرا هواداران ما ناگهان شاداب شدند و او متمرکز، با روحیه و آماده بود و توپ ها بلندتری می خواست. به همین خاطر بازی کمی پر انرژی تر شد. ولی با این حال، باز هم موقعیت های زیادی به وجود نیاوردند. آنها بسیار روی ضد حمله ها بازی کردند و زمانی که بتوانید جلوی ضد حمله را بگیرید، زیاد در معرض خطر نبودیم.


در مورد اینکه آیا شکست های اخیر تاثیری بر بازی داشته؟


می توانستید ببینید که هنوز در فکرمان بود، بله. ما کورکورانه جلو نکشیدیم، این مسلم است زیرا می دانستیم که نمی توانستیم این بازی را واگذار کنیم. علاوه بر این، من سیتی کار را برایمان سخت کرده بود.


در مورد اینکه آیا اینتر به آرسنال نشان داد که چگونه باید برابر بارسونا بازی کرد؟


در مجموع بارسلونا با سرعت متفاوتی بازی کرد. حسرتی که از بازی با بارسلونا می خوریم ، بابت تقدیم کردن گل ها به آنها بود. معتقدم در بازی دوم، فضا برای شکست دادن آنها وجود داشت.


در مورد عملکرد رابین ونپرسی


برای 60 تا 70 دقیقه سرحال بود. پس از آن از لحاظ بدنی کم آورد. او را در زمین نگه داشتم زیرا احساس می کردم فقط از روی ضربات شروع مجدد می توانیم پیروز شویم و اینکه شاید بتواند ضربه ایستگاهی را گل کند و یا کرنری بزند که برای ما امکان گل زدن را فراهم کند. در مجموع او بسیار شاداب بود، به خصوص در نیمه ی اول. برای کسی که چنین مدت زیادی مصدوم بوده، بسیار مثبت بود.


در مورد عملکرد سول کمپل


شاید باید او را به آفریقای جنوبی ببرید!


در مورد اینکه آیا کمپل فصل بعد نیز بازیکن آرسنال خواهد بود؟


هنوز نمی دانم.دیروز گفتم که باید با او صحبت کنم و وضعیت را بررسی کنم.از زمانی که به تیم پیوسته، فوق العاده بوده. هرگز از او چنین انتظاری نداشتم و این مستلزم ستایش ویژه ای از اوست. می توانید او را با هر مدافع دیگری در لیگ برتر مقایسه کنید. او بسیار بسیار خوب بوده است.


در مورد لوکاژ فابیانسکی


معتقدم بسیار مهم بود که او بتواند بدون کمبود تمرکز بازی کند. امروز او از اولین لحظه تا آخرین دقیقه بدون اشتباه بود. او تمام موقعیت ها را به خوب پیش بینی کرد و این همان چیزی است که از او می خواهید. همیشه گفته ام که او یکی از با استعداد ترین دروازه بان هاست و زمانی که درست تمرکز کند، موفق خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۵
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰