loading
در حال بررسی درخواست شما
می خواهم بهترین باشم
می خواهم بهترین باشم

می خواهم بهترین باشم

نیکلاس باور دارد می تواند یکی از بهترین مهاجمان دنیا شود !
این بازیکن جوان توپچی ا که این فصل مدتی نیز به دلیل مصدومیت بیرون از رقابت ها بود توانسته در 12 بازی پایانی که برای ارسنال به میدان رفته 9 بار دروازه حریفان را باز کند تا آمار خوبی از خود بر جای بگذارد .
وی عقیده دارد می تواند در فصل بعدی نیز روند رو به رشد خود را طی کند و بازی خود را بهبود دهد و در نهایت به عنوان یکی از بهترین ها از وی یاد شود .
" فکر نمی کنم این حرف ها علتی برای اعتماد به نفس بیش از حد من باشد .
اعتماد به نفسم مربوط به زیادی آن نیست و فکر می کنم بنا به توانایی های که در بازیم دارم می توانم چنین عقیده ای داشته باشم  .
به این ایمان دارم که می توانم از بهترین ها شوم .
وقتی میبینم که دیگر مهاجمان گل های زیادی به ثمر می رسانند و وقتی آن را آنالیز می کنم می بینم من نیز نیاز دارم تا به ان اندازه گلزنی کنم . مابقی فاکتور ها در بازیم فکر می کنم در راه درستی هستند .
البته این باور را دارم که توانایی پیشرفت را دارم . البته گلزنی آخرین نکته ای است که نیاز دارم به خود اضافه کنم و وقتی بتوانم این توانایی ها را کامل کنم یقین دارم می توانم بازیکنی شوم که می خواهم . یکی از بهترین ها .
به علت تصادفی که داشتم مشکلی در کشاله رانم داشتم و این باعث می شد همواره بازیکنی که می خواهم نباشم . ولی بعد از جام جهانی یک ماه فرصت دارم تا واقعا تمتمرکز شوم و به سطح خوبی برسم . امیدوارم بتوانم در راهی که می خواهم بازی کنم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : دیلی میل
بازدید: ۵۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰