loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: کوکلن عالی کار می‌کند
ونگر: کوکلن عالی کار می‌کند

ونگر: کوکلن عالی کار می‌کند

 
از زمان بازگشت کوکلن به آرسنال در فصل گذشته و آغاز بازی برای توپچی‌ها، او آمار بیشترین قطع توپ حریف در اروپا را داشته است و ونگر می‌گوید قابلیت ویژه هافبک تیمش در توپ‌گیری اهمیت زیادی برای آرسنال دارد.
 
"به وجود آوردن بالانس در تیم همیشه دشوار است. شما بالانسی بین خوب حمله کردن و خوب دفاع کردن می‌خواهید و گاهی این بالانس به یک بازیکن با ویژگی‌های خاص بستگی دارد. فکر می‌کنم برای مدتی طولانی این مناقشه را داشتیم که آرسنال هافبک دفاعی نمی‌خرد.
 
"کوکلن در چند مورد بهترین آمارها در اروپا را دارد. شما فوتبال را همانطور که من تماشا می‌کنم تماشا می‌کنید و می‌بینید که کوکلن از نظر دفاعی عالی کار می‌کند.
 
"از ژانویه کمترین گل را بین همه تیم‌ها دریافت کرده‌ایم. می‌دانید که در فوتبال باید بپذیرید که هر کسی می‌تواند نظر درستی داشته باشد. تنها چیزی که من می‌خواهم این است که وقتی مردم نظری می‌دهند، پیش از ارائه به خوبی آن را بررسی و روی آن فکر کرده باشند."
 
با وجود آمار دفاعی مناسب، توپچی‌ها در فصل جدید مشکل گلزنی داشته‌اند ولی ونگر اطیمنان دارد تیم می‌تواند به بهترین شرایط بازگردد.
 
"باید با سرعت بیشتری بازی کنیم، بُرنده‌تر باشیم، در جلوی زمین کارهای ترکیبی سریع‌تری داشته باشیم و به سختی روی این موضوع کار کنیم.
 
"ما شانس گلزنی ایجاد می‌کنم و در پایان بازی‌ها تعداد شانس‌هایی که داشته‌ایم و گل‌هایی که باید از روی این شانس‌ها می‌زده‌ایم را آنالیز می‌کنیم. در حال حاضر در نسبت گلزنی به موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم کمی کمبود داریم."
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۱۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۱۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰