loading
در حال بررسی درخواست شما
گرانترین در تاریخ!
گرانترین در تاریخ!

گرانترین در تاریخ!



مسئولین آرسنال در پیشنهادی جدید به کاپیتان جوان خود، علاوه بر پرداخت نقدی 3 میلیون پوند، دستمزد 80 هزار پوند در هفته ی او را به 110 هزار پوند افزایش داده اند تا او به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه آرسنال تبدیل شود!!! علاوه براین مسئولین آرسنال برای جبران دورانی که دستمزد فابرگاس نسبت به سایرستارگان جزیره کمتربوده دست مزد سه سال اینده او را به وی پیش پرداخت خواهند کرد.
این پیشنهاد بی سابقه در تاریخ آرسنال، می تواند قدرت مالی بارسلونا برای جذب فابرگاس را بی تاثیر و کاپیتان توانمند توپچی ها را در باشگاه ماندنی کند!
فابرگاس که در سال 2006 قراردادی 8 ساله با باشگاه امضا کرد، در سال 2008 توسط مامور برنامه هایش با باشگاه وارد مذاکرات جدیدی برای تمدید قرارداد خود شده است و به نظر میرسد مسئولین آرسنال نیز با این موضوع موافق باشند!
یکی از افراد داخلی باشگاه در اینباره می گوید:" آرسنال به سختی خواهان نگه داشتن اوست.
او همه ی کاره ی تیم شده و به نوعی رئیس این نسل جدید از فوتبال آرسنال است. وضعیت او بسیار شبیه به زمانی است که هانری در آرسنال بود.
آرسنال به فابرگاس وفادار بوده و مطمئن باشید که او هم خواهد بود. آنها می دانند که فابرگاس می تواند در دیگر تیم ها چنین مقدار پولی و یا حتی بیشتر از آن را دریافت کند ولی آرسنال برای او فواید دیگری هم دارد.
فابرگاس برای ونگر احترام خاصی قائل است زیرا او احساس می کند که همه چیز را مدیون اوست. فابرگاس مرد واقع گرایی است و میداند که هنوز جوان است و بارسلونا می تواند صبر کند!"
اگر خبر افزایش حقوق فابرگاس صحت داشته باشد، او از نظر حقوق دریافتی، سومین بازیکن لیگ جزیره خواهد شد!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۸۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰