loading
در حال بررسی درخواست شما
در اوج بودن مصدوميت را سخت تر ميكند ...
در اوج بودن مصدوميت را سخت تر ميكند ...

در اوج بودن مصدوميت را سخت تر ميكند ...

هر فوتباليستي با پنج ماه مصدوميت به اندازه كافي مصدوم ميشود ، اما فرم عالي رابين قبل از مصدوميتش اين امر را براي وي دشوارتر ميسازد .

مهاجم هلنديه آرسنال در تاريخ 14 نوامبر و در خلال بازيهاي تيم ملي در مقابل ايتاليا از ناحيه ليگامنت پا دچار آسيب ديدگي شد تا بخش بزرگي از بازي هاي اين فصل ليگ برتر را از دست بدهد . او بعد از پنج ماه دوري اولين بازيه خودش را به عنوان بازيكن جانشين در دربي لندن مقابل تاتنهام بازي كرد و سپس براي اولين بار در تساوي بدون گل آرسنال به عنوان 11 يار ابتدايي آرسنال وارد مستطيل سبز شد.

در ابتدا تصميم بر اين بود كه او تنها 60 دقيقه در اين ديدار بازي كند اما پس از صحبتهايي كه با كولين لوين انجام گرفت ، تصميم بر اين شد كه او شانس خود را براي كل بازي امتحان كند .

بعد از اين تساوي رابين ونپرسي طي مصاحبه اي با باشگاه اعلام كرد كه فرم عاليش قبل از اينكه مصدوم بشود باعث شد كه اين مصدوميت براي وي بسيار سخت شود .

" بسيار سخت است كه دوران مصدوميت دقيقا زماني باشد كه شما خوب بازي ميكنيد و تيمتان بازيهاي خوبي از خود به نمايش ميگذارد ، و همه چيز با هم هماهنگ است .

همه براي همديگر بازي ميكرديم ، گل ميساختيم و گل ميزديم . با احساس بسيار خوبي براي بازيهاي ملي رفتم اما دوباره مصدوم بازگشتم .

اما اكنون بسيار خوشحالم از اينكه توانسته ام دوباره به ميادين بازگردم ، در ابتدا قرار بود تنها 60 دقيقه بازي كنم اما بعد از صحبتي كه با فيزيوتراپ داشتم او از من پرسيد كه حالم چگونه است و من در جواب گفتم كه دردي در پشتم احساس نميكنم ، ماهيچه هايم كار ميكنند و فقط ميخواهم بازي كنم !!‌"

بي شك نبود رابين در برهه ي حساس ، چه در ليگ و چه در جام باشگاه هاي اروپا از كيفيت كار آرسنال كاست . رابين جزء معدود بازيكنان آرسناليست كه منتقدان وي را در سطح تيم رويايي آرسنال در سال 2004 ميدانند !!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۶
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.كام
بازدید: ۵۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰