loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: لستر خیلی خوب استعدادیابی کرد
ونگر: لستر خیلی خوب استعدادیابی کرد

ونگر: لستر خیلی خوب استعدادیابی کرد

 
لستر تنها تیم لیگ برتر است که در فصل جدید در هیچ یک از رقابت‌ها بازنده نبوده و اکنون با 2 امتیاز بیشتر نسبت به آرسنال، در رده چهارم قرار دارد.
 
کلودیو رانیری 9 خرید جدید شامل کاپیتان تیم ملی سوئیس گوکان اینلر برای لستر انجام داد و ونگر تحت تاثیر خریدهای این تیم قرار گرفته است.
 
"آنها پایان بسیار قدرتمندی در فصل گذشته داشتند و در قسمت پایانی فصل 7 پیروزی به دست آوردند. آنها استعدادیابی خوبی داشتند و ظهور بازیکنانی مثل ریاض محرز و جیمی واردی آنها را به یک خطر دائمی تبدیل کرده است.
 
"آنها انگولو کانته را هم به تیم اضافه کردند و فکر می‌کنم کارشان را خیلی خوب انجام دادند. سه‌شنبه شب مقابل وستهم 10 تغییر داشتند و وستهم فقط 3 تغییر داشت (ولی باز هم برنده شدند) - سیتی را هم در خارج از خانه شکست داده‌اند. شکست دادن وستهم (با این تعداد تغییر) نشان می‌دهد آنها ترکیب بزرگی دارند."
 
ونگر و رانیری از سال 2004، امروز نخستین بار در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. ونگر می‌گوید مرد ایتالیایی را تحسین می‌کند.
 
"بازی کردن مقابل کلودیو سخت بود چون وقتی چلسی را ترک کرد، تیمی ساخته بود که در شروع کار بسیار موفق بودند. به یاد دارم که آنها با رانیری لیگ را در رده دوم تمام کردند و تیم با بازیکنان جوانی مثل جان تری و فرانک لمپارد در حال رشد بود - بازیکنانی که نقش مهمی در موفقیت‌های بعدی چلسی داشتند.
 
"من دوران پس از چلسیِ او را دنبال می‌کردم چون احترام زیادی برای کلودیو رانیری قائل هستم. او یک مربی فوق‌العاده و یک مرد فوق‌العاده است. رانیری ایتالیایی است - آنها در ایتالیا کلین‌شیت را دوست دارند و دوست دارند خوب دفاع کنند. ما هم دوست داریم مقابل لستر خوب دفاع کنیم و البته خوب حمله کنیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۶۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰