loading
در حال بررسی درخواست شما
سول را هم ببريد
سول را هم ببريد

سول را هم ببريد

آرسن در این رابطه می گوید :

" مدافعان مرکزی بسیاری را دیدم که مصدوم هستند . پس چرا که نه ؟
او تجربه فراوانی دارد و البته این تصمیم برای کاپلو است تا انتخاب کند . او امروز در ورزشگاه بود پس می توانید از او سوال کنید .
بدون شک جان تری و فردیناند اولویت دارند چرا که آن ها جوانتر هستند ولی اگر آن ها مشکلی داشته باشند او همیشه در اختیار است .
من تیم را انتخاب نمی کنم نمی توانم بگویم کاپلو او را بر می دارد یا خیر . من فقط می گویم او را با دیگر مدافعان مرکزی حاضر مقایسه کنید . "
هم چنین آرسن در مورد تصمیم سول در تابستان برای تمدید قرارداد صحبت می کند .
" این فوق العاده است وقتی می بینید او چگونه به میادین بازگشته است . وقتی سول تمام تمرکزش را روی بازی می گذارد بسیار ناباورانه می شود .
سول آدم عجیبی است چرا که وقتی روی مسئله ای تمرکز می کند کاملا از دیگر مسائل جدا می شود ولی وقتی او با شماست قطعا به طور 100 درصد حواسش برای شماست . نه 99 درصد بلکه 100 درصد . این چیزی است که بسیار دوست دارم .
از بابت وی بسیار خوشحالم . وقتی در ژانویه با وی قرارداد بستم خیلی ها تعجب کردند اما من بسیا از این بابت خوشحال و هیجان زده ام . او برایم فوق العاده کار کرد .
بسیار سخت است که بماند . سول نیاز به تمرکز و هدف دارد . در حال حاضر مطمئن نیستم که چه کار خواهد کرد . درماه جولای او ازدواج خواهد کرد پس شاید او برای یک سال به تعطیلات برود .
ولی اگر او خود را به عنوان هدف قرار دهد آن گاه او یک سرباز قدرتمند خواهد شد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰