loading
در حال بررسی درخواست شما
سمیر در اتاق انتظار
سمیر در اتاق انتظار

سمیر در اتاق انتظار

سمیر نصری, 21 ساله ی فرانسوی که پس از چیزی حدود 2 ماه یک بار دیگر به بازگشت نزدیک می شود از هفته ی آینده (فردا) تمرینات خود با تیم را آغاز خواهد کرد. در حالی که ونگر انتظار دارد وی تا بازی لیورپول به میدان بازگردد, خود او خوشبین تر است و می گوید:"از آخر این هفته و اوایل هفته ی بعد تمرینات را شروع خواهم کرد و فکر می کنم بتوانم برای بازی با وستهام آماده شوم."
سمیر این هفته مصاحبه ای را هم با مجله ی "ال اکیپ" انجام داده بود. او در این مصاحبه با تحسین بسیار از آرسن ونگر گفت:" نمی خواهم مربیان قبلی ام را ناراحت کنم ولی بدون شک آرسن ونگر بزرگ ترین مربی ای است که تا به حال داشته ام.او واقعا یک روانشناس عالی است. ما همیشه با هم صحبت می کنیم, در تمرینات, پس از بازی ها و با هم هستیم. او آمار دقیق بازی را دارد و شما را با گذشته تان مقایسه می کند تا ببیند که کارتان بهتر شده یا حتی بدتر!
این سطح خاصی را برای شما ایجاد می کند که شما برای بهتر کردن خودتان تهییج شوید.او همیشه تحلیل محکم و قابل اتکایی به شما می دهد و این باعث شده که من از تمامی جهات بازی او پیشرفت کنم. ضمنا او کیفیت فوق العاده ای هم در فوتبال داشته و دروغ گو نیست. هرچه او بگوید همان اتفاق خواهد افتاد."
سمیر که بیش از یک سال از حضورش در فوتبال انگلستان می گذرد, حالا دیگر فلسفه ی فوتبال جزیره را درک کرده و رقابت تیمی مانند آرسنال با تاتنهام را حتی بیشتر از مارسی و پاریس سنت ژرمن می داند!
"مقابل تاتنهام یک نوع جنگ وجود دارد! یک رقابت فوق العاده سخت, حتی بیشتر از مارسی و پاریس. بعد از هر بازی در رختکن ما می پرسیم که نتیجه ی بازی تاتنهام چه شده و اگر باخته باشند, همه خوشحال می شوند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۳۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰