loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، اوزیل ،ژیرو
پیروزی، اوزیل ،ژیرو

پیروزی، اوزیل ،ژیرو

آرسن ونگر پس از پیروز مقابل اورتون پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود

در مورد پیروزی...

سه‌شنبه شب بازی بزرگی داشتیم و پس از آن این بازی آزمون خوبی برای ترکیب ما و جا به جایی بازیکنان بود. فکر می‌کنم با تمرکز و مِیل درستی بازی کردیم. در نیمه نخست کمی بدشانس بودیم که یک دقیقه مانده به پایان نتیجه 2-1 تغییر پیدا کرد و باعث به وجود آمدن عدم امنیت شد. در نیمه دوم به مسلط بودن بر بازی ادامه دادیم ولی نتوانستیم به گل سوم برسیم و پس از آن یک یا دو بار روی ضدحمله با خطر مواجه شدیم. ضربه سر روملو لوکاکو به تیرک خورد و پیتر چک در اواخر بازی یک واکنش عالی داشت و باعث شد 3 امتیاز مهم را بگیریم.

در مورد آغاز بازی با الیویه ژیرو...

من به او اعتقاد دارم. او اخیرا با به بازی آمدن تفاوت ایجاد می‌کرد و امروز با از ابتدا به بازی رفتن تفاوت ایجاد کرد. من گزینه‌های جذابی دارم - فقط باید عاقل باشم و از آنها در زمان مناسب استفاده کنم.

در مورد انتخاب مهاجم...

همگی باید انرژی‌هایمان را روی هم بگذاریم تا برای تیم و باشگاه خوب کار کنیم بنابراین مسئله را در موردب ازیکنان فردی نمی‌کنم. تئو ولکات هم می‌توانست بازی را از ابتدا آغاز کند و البته فراموش نکنیم آنها کنار هم نیز می‌توانند بازی کنند.

در مورد اینکه آرسنال امسال در رسیدن به قهرمانی جدی است...

باور دارم این انسجام و مِیل به خوب کار کردن را حفظ خواهیم کرد و فکر می‌کنم برای خوب کار کردن تمرکز کرده‌ایم و با یکدیگر از این لحاظ پیشرفت داشته‌ایم. می‌دانیم وقتی توپ را داریم می‌توانیم شانس گلزنی ایجاد کنیم. به واتفورد رفتیم و آنها را 0-3 شکست دادیم و بایرن را هم 2-0 بردیم و در این هفته اورتون را مغلوب کردیم. هفته فوق‌العاده‌ای بود و البته انجام آن آسان نیست.


در مورد مسوت اوزیل...

صادقانه بگویم او بازیکن سطح بالایی است. فکر می کنم بیشتر از حرف زدن درباره او من ترجیح میدهم دوباره بازی او را تماشا کنم. اگر عاشق تماشای فوتبال هستید عاشق اوزیل هم هستید.

در مورد این که چرا اوزیل بازیکن خاصی است...

ترکیبی از کیفیت ، هوش و نگرش تیمی است، دیروز در کنفرانس خبری این را گفتم. او استعدادش را در خدمت تیم قرار می دهد و می خواهد با همه کارهایی که می کند به تیم کمک کند. این باعث می شود او موثر باشد.

در مورد صدر نشینی...

24 ساعتی است، اما هنوز نمی دانیم. پس از بازی اول مقابل وستهام هیچکس چنین چیزی را پیش بینی نمی کرد. این نشان می دهد ما به نگرش، همبستگی و تمایل برای خوب کار کردن اتکا داریم. پس از 10 بازی اینجاییم و این نشان می دهد تغییری ایجاد کرده ایم. بیاید همبستگی مان را حفظ کنیم و برای بازی های بعدی بجنگیم، این همه چیزی ایست که از دست ما بر می آید. هنوز خیلی زود است اما از جایگاهی که داریم خوشحالیم.

در مورد این که فکر می کردید آرسنال به صدر جدول برسد...

فکر نمی کردم پس از 10 بازی این اتفاق بیفتد، صادقانه می گویم. فکر می کردم بیشتر زمان ببرد چون من سیتی با 5 برد شروع کرد و سخت بود تصور کنیم می توانیم برگردیم اما انتخاب دیگری نداشتیم. فصل قبل بعد 10 بازی بین ما و تیم های بالای جدول اختلاف زیادی وجود داشت، امروز این طور نیست. بیاید به کنار هم بودن و پیشرفت کردن ادامه دهیم. هنوز جنبه های زیادی در بازی ما هست که می توانیم در آنها بهتر شویم و بنابراین نباید خیلی روی جایگاهمان تمرکز کنیم و سعی کنیم تیم بهتری باشیم.

در مورد سپری کردن یک هفته عالی...

هفته ای عالی بود و به دست آوردنش ساده نیست. تنها نکته منفی این از دست دادن چند بازیکن بر اثر مصدومیت بود اما باید سه شنبه مقابل شفیلد به برخی بازیکنانا استراحت بدهم. فکر می کنم برای بعضی بازیکنان این بازی خیلی زیادی باشد.


در مورد چگونگی باقی ماندن در صدر جدول..

ما نیاز داریم همبستگی، احتیاط و تواضع خود را حفظ کنیم و تلاش کنیم بازی به بازی بهتر کار کنیم و سعی کنیم در تمرینات روی این مسئله متمرکز شویم.


در مورد اهمیت ژیرو و ولکات...
در مورد اوزیل و کازورلا صحبت کردیم. فکر می کنم آن چیزی که ما را کار امد می کند این است که به مانند یک تیم واقعی کار می کنیم. وقتی بازی ما را تماشا می کنید تیمی را می بینید که فوتبال بازی می کند، نه یک بازیکن که تفاوت را ایجاد کند. اکنون نتایج ما بیشتر به واسطه تلاش تیمیمان است تا توانایی انفرادی

در مورد گلزنی کوشلنی..
ما می دانیم برای مبارزه در بالای جدول به چندین گل روی ضربات ایستگاهی نیاز داریم. اگر می خواهید در صدر جدول مبارزه کنید به 8 الی 12 گل این چنینی نیازدارید. باور دارم از این نظر تا حدودی آمار ضعیفی داریم و این حقیقت که امروز توانستیم گلزنی کنیم به ما این باور را می دهد که می توانیم گل های بیشتری بزنیم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۸۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰