loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: انسجام ما استثنايى بود
ونگر: انسجام ما استثنايى بود

ونگر: انسجام ما استثنايى بود

 
توپچی‌ها با دو گل الیویه ژیرو و لورن کوشلنی در مقابل تک گل رُز بارکلی اورتون را در لندن شکست دادند تا به حضورشان در بالای جدول لیگ ادامه دهند.
 
"بازی سختی بود ولی احساس کردم با تمرکزی عالی بازی می‌کردیم و انسجامی عالی داشتیم. وقتی 2-0 جلو هستید مهم است که پیش از پایان نیمه گل نخورید - شاید این قسمت منفی بازی بود، چون درست پیش از پایان نیمه ضد حمله خوردیم.
 
"ولی پس از آن انسجام ما استثنايى بود و باعث شد بازی را با برد تمام کنیم. نتوانستیم گل سوم را بزنیم ولی شانس‌های ایجاد کردیم و در نهایت 3 امتیاز مهم گرفتیم. وقتی پس از بازی بزرگی مثل سه‌شنبه شب، می‌توانید بازی بعدی را برنده شوید، این موضوع چیزهای زیادی را در مورد تیم شما می‌گوید.
 
"رفتن به صدر جدول بسیار رضایت‌بخش است. در ابتدای فصل در بحران بودیم و 9 بازی بعد، هیچ‌کس این را پیش‌بینی نمی‌کرد چون به روحیه، همبستگی و مِیلی که داشتیم تکیه کردیم. این کار جواب داد پس باید با همین عوامل ادامه دهیم."
 
پیتر چک در اواخر بازی یک واکنش حیاتی نشان داد و ونگر از دروازبان تیمش کاملا راضی است.
 
"به همین خاطر است که من نمی‌توانم درون دروازه بایستم! شما به یک دروازبان سطح بالا نیاز دارید. لحظه مهمی درست پیش از پایان بازی بود تا ما را در بازی نگه دارد. اگر آن توپ گل می‌شد، دیگر زمانی برای پاسخ دادن نداشتیم. به همین خاطر او دروازبانی با کلاس جهانی است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۵۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰