loading
در حال بررسی درخواست شما
به ماجرای آرشاوین شک دارم!
به ماجرای آرشاوین شک دارم!

به ماجرای آرشاوین شک دارم!

پس از اینکه این هفته مصاحبه ای از آشاوین پخش شد که در آن اعلام کرده بود که بازی در بارسلونا، نقطه ی اوج دوران حرفه ای او محسوب می شود،آرسن ونگر امروز به شدت این جملات را تکذیب کرد و گفت:
"بله،از این داستان ها بسیار ناامید شده ام زیرا او به من نگرشی کاملا متفاوت نشان می دهد.
او می خواهد قراردادش را با ما تمدید کند و با ما بماند به همین خاطر توضیح دادن در مورد شایعاتی که از روسیه می آیند بسیار سخت است. به نظر می رسد که او در اینجا بسیار خوشحال است.
باید از او بپرسید که این شایعات از کجا می آیند. معمولا به او دسترسی مستقیم دارید و می توانید از او سوال کنید. شما ( خبرنگاران ) را از صحبت کردن با او منع نمی کنم. اما من احساس می کنم این حرف ها ترجمه هایی از سمت بعضی از مامور برنامه هاست که سعی می کنند تا بازیکنان را جابجا کنند.
فکر می کنم همه این حق را دارند که صحبت کنند اما قبل از هرچیز باید مطمئن شوید که به باشگاهتان احترام می گذارید. به همین خاطر این مصاحبه های ترجمه شده را زیر سوال می برم."
ونگر در ادامه تاکید کرد که به هیچوجه سخنان بازیکنان مبنی بر ترک تیم را تحمل نخواهد کرد:
"مسلم است که به هیچ عنوان این حرف ها را قبول نمی کنیم. زمانی که در آرسنال هستید، در آرسنال هستید! و وقتی که جای دیگری هستید، جای دیگری هستید.معتقدم غرور یعنی اینکه قبل از هرچیز از باشگاهتان دفاع کنید."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۱۰
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰