loading
در حال بررسی درخواست شما
هاچسون مربی سال
هاچسون مربی سال

هاچسون مربی سال

تیم فولهام انگلیس از تیم های شهر لندن که امسال توانست در یک جام معتبر اروپایی یعنی لیگ اروپا شرکت کند با پیروزی دو بر یک در خانه برابر هامبورگ توانسته به فینال این رقابت ها برسد و در فینال حریف اتلتیکو مادریدی شود که در مرحله نیمه نهایی توانست لیورپول را حذف کند .
خیلی ها این توانایی هاچسون در رساندن این تیم به فینال را تحسین می کنند و معتقدند هاچسون باید مربی سال انگلستان انتخاب شود .
الکس فرگوسن و آرسن ونگر نیز از برجسته ترین چهره هایی هستند که وی را برای این انتخاب برگزیده اند .
ونگر در این باره می گوید :
"فولهام و روی واقعا فوق العاده اند . آن ها بیشتر از توانشان نشان دادند و نسبت به دیگر تیم ها موفق تر بودند و شاید این دلیلی است که روی باید انتخاب شود .
فهم و زیرکی آن ها همراه با تجربه خوب و هماهنگی باعث شده تا در وضعیت خوبی باشند . خرید های او نیز بسیار خوب هستند . او بازیکنانی را خریده که در مراتب بالایی و رده های سوم و چهارم نیستند اما در کلاس بالایی با تیم کار می کنند .
زامورا و داف در تیم های با کلاس بالایی بازی کرده اند . مورفی هم همینطور است . آن ها بازیکنانی دارند که می توانند در سطوح بالا بازی کنند ولی در برخی مواقع کم تجربگی نشان داده اند .
هاچسون مربی فوق العاده ای است اما این جا هیچ رازی وجود ندارد . شما بازیکنان خوبی نیاز دارید و آن ها هم بازیکنان خوبی در اختیار دارند ."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۱۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۵۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰