loading
در حال بررسی درخواست شما
مشکل خارج از میانه زمین
مشکل خارج از میانه زمین

مشکل خارج از میانه زمین

آرسن ونگر که به طور کامل آرسنال را در این فصل آنالیز کرده باور دارد مشکل امسال تیم ارسنال در خط میانی و هافبک ها نبوده است .
آرسن که امسال با سیستم 4-3-3 در میانه زمین از هافبک هایی مثل الکس سانگ و دیابی و دنیلسون و فابرگاس استفاده می کرده باور دارد نمایش خوبی در این قسمت زمین داشته است .
آمار گلزنی خوب هافبک ها به علاوه پیشرفت محسوس الکس سانگ و پیشرفت بدنی دیابی و دنیلسون نشان دهنده بالا رفتن کیفیت دراین قسمت زمین بوده است .
هم چنین ونگر عقیده دارد پیدا کردن یک پاتریک ویرا جدید بسیار سخت خواهد بود :
" اول از همه باید بگویم که این مهم نیست چقدر هزینه کنید که یک ویرا جدید پیدا کنیم بلکه کلا این کار بسیار سختی است . از زمانی که در انگلیس هستم هر بازیکن بلند نیرومندی که پیدا شده است را پاتریک ویرا جدید نام گذاری کردند .
البته من قویا عقیده دارم در میانه زمین قدرتمند بودیم و پیشرفت بسیار خوبی داشتیم . سانگ و دیابی و دنیلسون پیشرفت های خوبی داشته اند . آن ها بسیار جوان هستند ولی نمایش خوبی داشتند . البته همگی آن ها متفاوت با ویرا هستند .
به آن ها ایمان دارم چرا که اگر شما آن ها را با دو سال قبلشان مقایسه کنید و امسال آن ها را ارزیابی کنید آن ها بسیار پیشرفت داشته اند و اگر آن ها کنار هم ادامه دهند با تکمیل کنندگی فابرگاس آنگاه وضعیت بسیار خوبی خواهند داشت .
عقیده دارم هافبک ها مشکل امسال ما نبودند چرا که ما توانستیم موقعیت های زیادی توسط هافبک هایمان ایجاد کنیم . فکر نمی کنم مشکل بزرگی در این قسمت داشته باشیم . عقیده من این است که مشکل اصلی ما در کارامدی دفاعمان بود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۵۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰