loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: باید در فرصت مناسب حمله کنیم
رمزی: باید در فرصت مناسب حمله کنیم

رمزی: باید در فرصت مناسب حمله کنیم

 
آرسنال برای صعود از دور گروهی، باید در بازی فردا، المپیاکوس را با اختلاف دو گل و یا زدن سه گل و بیشتر و اختلاف یک گل شکست دهد.
 
تیم یونانی در بازی رفت و در لندن آرسنال 3-2 شکست داد ولی توپچی‌ها کا را به دیدار نهایی گروه کشاندند و رمزی معتقد است آرسنال کیفیت لازم برای حمله و صعود به دور حذفی را دارد.
 
"مسلما کیفیت لازم برای حمله کردن را داریم ولی باید زمان مناسب برای انجام آن را انتخاب کنیم و البته شانس‌های گلزنی را ایجاد خواهیم کرد - امیدوارم آنها را متوقف کنیم، دروازه‌مان را بسته نگه داریم و دو گل به ثمر برسانیم.
 
"حفظ شانس صعود پس از شروع بدی که داشتیم اصلا آسان نبود ولی برای بازگشت به بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و حالا سرنوشت صعودمان در دستان خودمان است و می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. دسامبر را با برد خوبی برابر ساندرلند آغاز کردیم و امیدوارم به بردن ادامه دهیم و خودمان را به عنوان مدعی لیگ تثبیت کنیم و امیدوارم در لیگ قهرمانان هم صعود کنیم.
 
"می‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم و باور داریم که کیفیت لازم برای ساختن فرصت‌های گلزنی کافی را داریم. امیدوارم گلزنی کنیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داریم."
 
آرسنال در این بازی و البته چند ماه آینده سانتی کازورلا و فرانسیس کوکلن را در اختیار نخواهد داشت و آرون رمزی در مرکز خط هافبک بازی خواهد کرد.
 
"این‌گونه مصدومیت‌ها در فوتبال رخ می‌دهند. برای سانتی و فرانسیس آرزوی بهبود سریع دارم. در این فصل با مصدومیت‌های زیادی مواجه بوده‌ایم ولی این فرصتی برای سایر بازیکنان هم هست.
 
"پیش از این هم گفته‌ام که ترجیح می‌دهم در مرکز بازی کنم و امیدوارم با این شرایط در این پست باقی بمانم. در بازی با ساندلند عملکرد خوبی در این پست داشتم و امیدوارم بهتر شوم تا در جایی که دوست دارم بازی کنم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۵۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰