loading
در حال بررسی درخواست شما
خرید از باشگاه
خرید از باشگاه

خرید از باشگاه

کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران برای سومین بار قصد خرید از فروشگاه باشگاه لندنی  را دارد .
اجناس اورجینال باشگاه شامل انواع پیراهن های تیم + پیراهن ها تمرین و انواع لباس های خارج از زمین فوتبال با آرم آرسنال و لوازم تزیینی شامل کیف و کفش و ... می باشد که توسط باشگاه آرسنال در فروشگاه این باشگاه قابل خریداری است .
خرید از فروشگاه باشگاه آرسنال معمولا در سال دوبار توسط کانون هواداران آرسنال صورت میگیرد و دوستداران اجناس متنوع و اصل می توانند از این فرصت استفاده کرده و اجناس خود را خریداری کنند .
هم چنین لازم به ذکر است فروشگاه باشگاه ارسنال در این روز ها به دلیل رو به اتمام بودن فصل و هم چنین طرح های جدید پیراهن فصل بعد آرسنال برخی اجناس خود که شامل پیراهن های این فصل و هم چنین لباس دروازبانی است را با تخفیف بالا ارائه می کند .
شما دوستان برای خرید می توانید به سایت www.arsenal.com رفته و از این سایت وارد فروشگاه باشگاه به آدرس http://onlinestore.arsenal.com شوید .
با انتخاب اجناس خود آدرس صفحه مورد نظر که اطلاعات جنس مورد نظر را دارد  سیو کرده و به  آدرس  ایمیل Arsenal.ir@gmail.com ارسال نمایید .
سپس وجه مورد نظر را که شامل مجموع قیمت های اجناس شماست را ضرب در 1635 تومان ( قیمت هر پوند در ایران ) کرده و به شماره حساب اعلام شده کانون هواداری واریز کنید .
لازم به ذکر است هزینه 18 پوند نیز برای پست انگلستان به ایران در نظر گرفته می شود که این مقدار بین تعداد افراد خریدار تقسیم خواهد شد .
بین 12 تا 20 روز نیز فاصله زمانی ارسال و رسیدن اجناس به ایران است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۸۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰