loading
در حال بررسی درخواست شما
لزومی به خرید دروازه بان نیست!
لزومی به خرید دروازه بان نیست!

لزومی به خرید دروازه بان نیست!


پس از اینکه اشتباهات مانوئل آلمونیا لیگ را از چنگان توپچی ها درآورد و آرزوی آنها برای فتح این جام را 6 ساله کرد، آرسن ونگر تصمیم گرفت تا به دروازه بان دوم خود فرصتی برای خودنمایی بدهد.
فابیانسکی در بازی با ویگان روی گل تساوی اشتباه فاحشی کرد. همچنین در بازی با پورتو نیز اشتباهات بچگانه ی او را به خاطر داریم. اما آرسن ونگر معتقد است فابیانسکی با بسته نگاه داشتن دروازه ی خود برابر من سیتی، قدرت بالای ذهنی خود را نشان داده است.
"معتقدم پاسخ خوبی بود و این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.
بازی با ویگان ناامیدی بزرگی بود. طوری که شما فکر می کردید در بازی بعدی یا باید دوام بیاوری یا خرد شوی. آیا او را با بازی دادن در معرض خطر قرار می دهید؟ آیا بهتر است که او را پس از آن بازی، به میدان نفرستید؟ من فکر می کنم همیشه بهتر این است که بلافاصله به او بازی بدهید.
او هنوز باید نشان دهد که می تواند با ثبات باشد. می دانم که او استعدادش را دارد و در بازی برابر من سیتی نشان داد که از لحاظ روانی بسیار قوی است و می تواند به اتفاقات گذشته واکنش مثبت بدهد. حالا هدف او باید این باشد که نشان دهد از لحاظ روانی قوی است."
ونگر همچنین در مورد شایعاتی که او را به دروازه بانان مختلف وصل می کنند هم افزود: " بزارید مردم حرف بزنند و من کارم را بکنم. ولی دروازه منطقه ای نیست که حتما بخواهم آن را تقویت کنم. نمی خواهم پیش از پایان فصل بگویم که چه منطقه ای را می خواهیم تقویت کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۱۳
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰