loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا - این باشگاه  تلاش می کند به دیگران کمک کند
آرتتا - این باشگاه  تلاش می کند به دیگران کمک کند

آرتتا - این باشگاه تلاش می کند به دیگران کمک کند

 
بازیکنان و کارکنان باشگاه دستمزد یک روز خود را به این بنیاد خیریه بخشیده اند و میکل آرتتا کاپیتان آرسنال می گوید به این کار خیریه توپچی ها به گونه ای خاص افتخار می کند.
 
او در برنامه روز دوشنبه هفته می نویسد" هفته گذشته برخی از بازیکنان آرسنال هدایای کریسمس را برای خوشحال کردن کودکانی که در بیمارستان های محلی بستری اند بردند و ما هر سال این کار ر انجام می دهیم.
 
"ما بازدید های دیگری را نیز داشته ایم و کارهای خیریه را در طول فصل انجام می دهیم ، ویکی از آنها کریسمس است که کمی متفاوت است.اما من فکر می کنم این مهم است که به یاد داشته باشیم ما نباید فقط در کریسمس کمک کنیم.چیزی که باعث می شود من به این باشگاه افتخار کنم این است که ما روی کارهای خیریه و کمک به دیگران در طول سال هم تمرکز می کنیم. "
 
پنجاه پنس که از هر برنامه در روز دوشنبه به فروش می رسد به بنیاد خیریه آرسنال اهدا خواهد شد و سطل های کمکی که برای کودکان جمع می شود و همچنین بنیاد Willow در ورزشگاه امیریتس بعنوان عامل می باشد.
 
آرتتا کسی که گمان می رود هفته آینده بطور کامل به تمرینات برگردد گفت"من فکر می کنم این باشگاه در تلاش برای کمک به دیگران یک مثال بزرگ است - احتمالا بهترین نمونه ای که تا کنون دیده ام - .
 
"این بازیکنان حامی واقعی هستند.اما من فکر می کنم از بالای باشگاه شروع میشود و این فلسفه ای است که ما در اینجا داریم.
 
"ارزش قائل شدن این باشگاه نشان می دهد که در سختی و مشکلات مردم پشتیبان آنهاست و به عنوان حامیان شما نقش بزرگی در آن دارید.بنابراین ما می خواهیم از شما تشکر کنیم و امیدوارم شما به حمایت از بازی های خیریه مثل امشب ادامه دهید."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۳۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰