loading
در حال بررسی درخواست شما
کوکلن: زوج رمزی و فلامینی جواب داده است
کوکلن: زوج رمزی و فلامینی جواب داده است

کوکلن: زوج رمزی و فلامینی جواب داده است

 
فرانسیس و سانتی کازورلا که گزینه‌های نخست بازی در مرکز میدان هستند هر دو مصدوم شده‌اند و به جای آنها آرون رمزی و متئو فلامینی بازی می‌کنند.
 
فرانسیس می‌گوید تحت تاثیر عملکرد آرون و متئو قرار گرفته است.
 
"هر بازیکنی ویژگی‌های متفاوتی دارد ولی چیزی که اهمیت دارد این است که تیم به عملکرد خوب ادامه می‌دهد. هر دوی آنها به مرکز زمین آمدند. آرون پیش از این در کناره‌ها بازی می‌کرد ولی احتمالا ترجیح می‌دهد در مرکز بازی کند بنابراین عالی کار می‌کند.
 
"متئو هم خوب بازی می‌کند و از روزی که کنار هم قرار گرفتند عملکردی عالی داشته‌اند. شما می‌توانید نتایج را ببینید - ما نتایج بزرگ زیادی مثل برد مقابل سیتی داشتیم. چیز خوبی که در این فصل وجود دارد این است که همه در مسیر درستی قرار دارند و ما می‌دانیم که کیفیت لازم را داریم.
 
"اگر کسی مصدوم شود، باز هم روحیه تیمی بسیار خوب است. هر بازیکنی که وارد ترکیب می‌شود به تیم کمک می‌کند و به همین دلیل است که با وجود بازیکنان زیادی که به دلیل مصدومیت از دست داده‌ایم باز هم تیم بسیار قوی است. این برای چیزی که می‌خواهیم به آن برسیم بسیار خوب است - ما می‌خواهیم لیگ را برنده شویم - بنابراین عالی است که می‌توانیم روی همه حساب کنیم.
 
"چیز خوبی که وجود دارد این است که همه در تیم ارتباط خوبی با هم دارند و این باعث می‌شود خیلی از کارها آسان‌تر شوند. وقتی بازیکنی در ترکیب تیم جایگزین می‌شود، همه به خوبی کارشان را انجام می‌دهند. همه ما هدف مشترکی داریم و همکاری فوق‌العاده‌ای وجود دارد.
 
"آرون کمی تهاجمی‌تر است. متئو هم کمی نسبت به بازی‌های ابتدایی بیشتر جلو می‌رود ولی در بازی برابر سیتی نظم زیادی را به کار گرفت تا خیلی خوب بازی کند. او بازیکن مهمی در بازی‌های بزرگ است و هر دوی آنها کیفیتی بسیار عالی را به نمایش گذاشته‌اند که برای بازی‌های آینده بسیار خوب است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰