loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا - ما واقع بینانه ، خوشبین هستیم
آرتتا - ما واقع بینانه ، خوشبین هستیم

آرتتا - ما واقع بینانه ، خوشبین هستیم

 
توپچی ها پیش از نبرد مقابل ساوتهمپتون با دو امتیاز کمتر از لسترسیتی صدر نشین در جایگاه دوم قرار دارد.
 
آرتتا می گوید آرسنال با مصمم به رفع شک و شبهات اشتباهش در این فصل است و آن را با حفظ تمرکز انجام خواهد داد. در حال حاضر خوش بینی زیادی در این لحظه در بین مردم ، ورزشگاه ، در زمین تمرین و در بین بازیکنان وجود دارد ، اما ما باید واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم.تیم ها زیادی در گیر کسب عنوان قهرمانی هستند ، بنابراین ما هم باید با این میل بازی کنیم.
 
"ما مجبور هستیم با همان بازیکنانی که به تازگی مصدوم شده اند به نبرد برویم و تیم نشان داده تمایل و اتحاد فوق العاده ای برای رفتن دارد و آن مردمی که می گویند ما شانسی نداریم را ساکت کرده است.در این فصل یک تیمی که از ابتدا تا پایان ثابت باشد وجود نداشته است.
 
" ما در یک موقعیت خوبی هستیم , یک جایگاه قوی , ما واقعا آن را می خواهیم و ما همه راهها را برای بردن آن می رویم.ما می دانیم که ما برای انجام آن با کیفیت هستیم و ما می خواهیم آن را انجام دهیم , بنابراین ما فقط نیاز به حفظ تمرکزمان داریم.
 
" من همیشه می گویم که ما یکی از بهترین تیمها از نظر مردم و از نظر تیمی هستیم.ما همیشه از یکدیگر مراقبت می کنیم و ما همیشه آماده کمک کردن به یکدیگر هستیم.از نظر ذهنی ما باید برای مقابله با عقب نشینی و پس رفت قوی باشیم و مربی ما یکی از بهترین هاست که ما را رهبری می کند و بازیکنان با یک ذهنیت فوق العاده او را حمایت کرده اند. 
 
ساوتهمپتون برای فرم هفته های اخیرشان در تلاش هستند و در پنج بازی آخریشان در لیگ برتر بردی کسب نکرده اند , اما آرتتا معتقد است آنها هنوز یک چالش بزرگ دربر خواهند داشت.
 
او گفت" آنها برخی مشکلات دارند , اما واقعا  این یک جایگاه دشوار برای رفتن و بردن است. ما سالهای گذشته نتوانستیم در این جا بازی را برای بردن مدیریت کنیم.آنها تعدادی بازیکنان با کیفیت دارند و بعضی از آنها به نوبه خود امتیازاتی دارند.
 
"ما نمی خواهیم که در شنبه این موضوع رخ دهد, بنابراین ما باید برای آن آماده باشیم.تاکنون با بازی هایی شبیه منچسترسیتی,ما متوجه شده ایم اگر شما تمرکز نداشته باشید بهای آن را در لیگ برتر پرداخت می کنید.ما سه بازی خانگی را برده ایم, بنابراین ما باید این بازی را هم ببریم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۵
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰