loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با نیوکاسل
ادامه کنفرانس خبری بازی با نیوکاسل

ادامه کنفرانس خبری بازی با نیوکاسل

 
در مورد پیتر چک...
 
بارها گفته‌ام که در فوتبال دروازبانی پستی است که شاید از همه پست‌ها بیشتر دست کم گرفته می‌شود و دروازبانان از چیزی که همه فکر می‌کنند مهم‌تر هستند. وقتی شما به رکورد او نگاه می‌کنید، خارق‌العاده است چون با توجه به تعداد بازی‌هایی که انجام داده و تعداد کلین‌شیت‌هایی که ثبت کرده است، آمار خودش همه چیز را به شما می‌گوید. ضمن اینکه باید اذعان کنم از اینکه او تا این اندازه سریع در تیم ما جا افتاد شگفت زده شدم. انگار همیشه همینجا بازی می‌کرده است... اینکه تا این اندازه سریع جا افتاد و به مهره مهمی در تیم مبدل شد، شگفت انگیز است.
 
 
در مورد عملکرد 'جکیل و هاید'...
 
 
در اینجا اشاره به عملکرد بد مقابل ساوتهمپتون و پیروزی دو روز بعد مقابل بورنموث.
 
وقتی من در مورد ثبات حرف می‌زنم یعنی اینکه می‌خواهیم تک تک بازی‌ها را برنده شویم. هنوز بر این باور هستم که در بازی برابر ساوتهمپتون کمی بدشانس بودیم، شاید به خوبی از بازی سیتی ریکاوری نشده بودیم و شاید هم بعدب ازی سیتی بیش از اندازه مطمئن بودیم. ضمن اینکه سه گل ابتدایی روی بدشانسی ما بود. به هر حال اینطور در نظر می‌گیرم که در آن شب نتوانستیم عملکردی که می‌خواهیم را ارائه کنیم.
 
 
در مورد گابریل...
 
او آماده است. از ابتدای فصل در چند مسابقه به او بازی داده‌ام. در تمرینات او را کنار کوشلنی و مرتساکر قرار می‌دهم چون ما سه دفاع مرکزی داریم و انجام این کار در تمرینات لازم است - ولی اینکه چطور چرخش را در دفاع انجام دهم، هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. کاملا به او اطمینان دارم. مسلما او هم می‌خواهد بیشتر بازی کند. البته فکر می‌کنم او اینجا خوشحال است و مطئمنم که تا پایان فصل بازی‌های بیشتری انجام خواهد داد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۴۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰