loading
در حال بررسی درخواست شما
آماده برای جذب قدیمی ها
آماده برای جذب قدیمی ها

آماده برای جذب قدیمی ها

متیو آپسون مدافعی است که آرسن ونگر درنظر دارد.
این مدافع که جزو پرورش یافته های آکادمی آرسنال است در همان سنین جوانی به دلیل بازی بیشتر در انگلیس به دیگر تیم ها ملحق شد و هم اکنون در تیم وستهم از جمله خوبان به حساب می آید .
حال ونگر در نظر دارد این مدافع که جزو احتمالی های لیست انگلستان نیز هست را به خدمت بگیرد تا خلا های موجود در خط دفاعش را برطرف کند .
البته در کنار ونگر مربیان دیگر تیم ها از جمله اورتون , بیرمنگام و منچستر یونایتد نیز در تلاشند تا وی را به تیم خود بیاورند .
اگر این انتقل به وقوع بپیوندد این دومین خرید ونگر در طول این سال هاست که بازیکن گذشته آرسنال دوباره به این تیم بازگردانده می شود .
گفته می شود مبلغی نزدیک به 4 میلیون پوند نیز می تواند تیم وستهم را برای خروج وی راضی کند و در صورت این اتفاق ارسنال می تواند سود بسیار خوبی داشته باشد . اول از همه بازیکنی انگلیسی و مدافعی قدرتمند را به خدمت گرفته و دوم مبلغی کم برای این انتقال هزینه کرده است .
لازم به ذکر است ونگر آپسون را در سال 1997 از تیم لوتون تاون و در ازای 2 میلیون پند به خدمت گرفت و آپسون به دلیل مصدومیت های آن سال و بازی نرسیدن آرسنال را به مقصد بیرمنگام ترک کرد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sport.co.uk
بازدید: ۸۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰