loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات: کوشلنی سزاوار گلزنی بود
ولکات: کوشلنی سزاوار گلزنی بود

ولکات: کوشلنی سزاوار گلزنی بود

 
آرسنال با تک گل لورن کوشلنی مقابل نیوکاسل به برتری رسید تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.
 
کوشلنی در دفاع هم عملکردی عالی داشت و تئو ولکات بابت نمایش هم تیمی‌اش خوشحال است.
 
"او به شوخی می‌گوید فقط مقابل نیوکاسل گل می‌زند ولی در لحظات حساس، گل‌های حساسی زده است.
 
"این حس وجود داشت که بازی او در 30 دقیقه پایانی بیشتر جان گرفت. می‌توانستم ببینم که به سختی تلاش می‌کند تا تیم برنده شود. اینکه او روی همه کرنرها جلو می‌کشد نشان می‌دهد چقدر خطر بزرگی برای حریف است. او گل زد و سزاوار آن بود و پس از گل هم توانستیم با مدافعان‌مان نتیجه را نگه داریم و یک کلین‌شیت دیگر برای پیتر رقم خورد.
 
"در این فصل بازی‌های زیادی را به این شکل داشته‌ایم. رقابت‌های لیگ برتر نزدیک‌تر شده است و تیم‌های زیادی برای جنگیدن آماده هستند. صادقانه بگویم نمایش خوبی نداشتیم ولی تلاش تیمی همیشه وجود دارد و همیشه وقتی به سختی تلاش می‌کنید، نتیجه‌ای که لازم دارید، می‌خواهید و سزاروش هستید را می‌گیرید.
 
"گرفتن سه امتیاز در این مقطع حیاتی بود خصوصا اینکه تیم‌های دیگر هم امتیاز از دست دادند. ما هم در طول لیگ انحراف‌های جزئی داشته‌ایم ولی مهم بود که 3 امتیاز را با سخت جنگیدن به دست آوردیم. در فصل‌های گذشته چنین بازی‌هایی را می‌باختیم یا مساوی می‌کردیم - به همین خاطر بردن این بازی نشانه خوبی برای سال 2016 است.
 
"هر تیمی می‌تواند قهرمان شود ولی باوری در این تیم وجود دارد که امسال می‌توانیم لیگ را برنده شویم. زمان زیادی از آخرین قهرمانی ما گذشته است و همه این را می‌دانند ولی از 3 امتیازی که گرفتیم می‌توانستید بفهمید که می‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم. رقابت باز است ولی عمقِ لازم در ترکیب را داریم و باور دارم امسال می‌توانیم به روندمان ادامه دهیم و موفق باشیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۳۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰