loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشلنی - استراحت کردن به نفع ما تمام شد
کوشلنی - استراحت کردن به نفع ما تمام شد

کوشلنی - استراحت کردن به نفع ما تمام شد

در مورد نتیجه ...

این بازی سختی بود.نیوکاسل خوب بازی می کرد ، خصوصا در سمت راست تیم با دفاع راستشان و همچنین سیسوکو.بازی مشکلی بود ، اما در پایان ما بازی را بردیم و این مهم ترین چیز برای ما بود.

در مورد این که آرسنال چگونه توانست دروازه حریف را بشکافد...

ما ده تا پانزده دقیقه اول ، بازی را خوب شروع کردیم.ما حرکات خوبی را با ارسال پاسهای خوبی داشتیم.بعد آن ما کمی خسته شدیم و در این لحظه ما می دانستیم که باید برای بسته نگه داشتن دروازه در دفاع قوی تر باشیم.سپس ما می فهمیدیم که باید فرصتهایی را برای گلزنی ایجاد کنیم.در طول بازی این مواردی بود که رخ داد و در نهایت من توپ را به گوشه دروازه رساندم که این گل به برد ما کمک کرد، گاهی اوقات ما به همچین بردهایی نیاز داریم.

در مورد گلزنی مجدد به نیوکاسل...

من قبلا نیز به آنها گل زده ام ، اما مهم ترین چیز اینه که تیم پیروز شد و من خوشحالم که گلزنی کردم.ما برای این که در صدر بمانیم به این برد نیاز داشتیم.

در مورد گلش...

توپ دوم مرا در موقعیت گلزنی قرار داد و من نیز توپ را گل کردم ، بنابراین خوشحالم.این خیلی مهم بود که سال جدید را با برد شروع کنیم.

در مورد به مهاجمان نشان دادن این موضوع که مدافعین نیز می توانند گل بزنند...

ما نیاز به تمرکز داریم ، زیرا در نیم فصل دوم بازی های سختی را داریم.هفته بعد ما بازی های سخت تر و مهم تری را در مقابل تیم های بزرگ تری پیش رو داریم ، پس ما نیاز داریم که هرکس روی وظیفه خودش متمرکز شود.

در مورد استراحت کردن در بازی مقابل بورنموث...

در دوره کریسمس، وقتی شما سه بازی را در یک هفته انجام می دهید ، برای فیزیک جسمانیتان دشوار است.ما تیم خوبی داریم و می توانستیم در بازی بورنموث استراحت کنیم،بنابراین بازیکنانی که بازی کرده بودند ، نفس تازه ای گرفتند و در بازی مقابل نیوکسل وظیفشان را بخوبی انجام دادند.

 

لورن کوشلنی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰