loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا - مسوت باور دارد که او بازیکن بزرگی است
آرتتا - مسوت باور دارد که او بازیکن بزرگی است

آرتتا - مسوت باور دارد که او بازیکن بزرگی است

این بازی ساز هواداران را با نمایش درخشانش در نیم فصل 2015/2016 هیجان زده کرد،16 پاس گل در 19 بازی که فقط 4 پاس گل با رکورد تاریخی تیری آنری در لیگ برتر فاصله دارد.

اوزیل در بازی روز دوشنبه مقابل بورنموث در فرم باشکوهی بود و 9 موقعیت گلزنی را برای هم تیمی هایش ایجاد کرد.آرتتا احساس می کند که پیشرفت عملکرد مسوت اوزیل در قهرمانی جام جهانی او را برای بازی ساز اصلی بودن آرسنال تحت فشار گذاشته است.

آرتتا به برنامه مچ دی گفت " یکی از نقاط برجسته بازی روز دوشنبه که من مشاهده کردم ، عملکرد درخشان مسوت اوزیل برای چندمین بار بود.او در این فصلش با استاندارد بالایی بازی می کند.

" چیزی که در مورد اوزیل مر ا خیلی خوشحال کرد اینه که او به خودش گفت من یک مرد هستم و من می توانم فشار را کنترل کنم و وقتی تیم به من نیاز دارد ، من برای بردن بازیمان اینجا هستم.

" شما می توانید عملکرد او را در مقابل بورنموث ببینید.گرچه در 25 دقیقه اول واقعا سخت بود ، اما اوزیل آماده گام برداشتن رو به جلو بود.آنها واقعا خوب بازی می کردند و ما کمی زیر فشار بودیم.سپس او با یک ضربه کرنر عالی ، یک پاس گل داد و او می توانست با کیفیت خوب پاس هایش ، دو یا سه پاس گل دیگر بدهد.

" دیدن عملکرد فوق العاده اوزیل متعجب کننده نیست.من فکر می کنم اعتماد بنفس او الان خیلی بالاست.او در تیم احساس راحتی میکند و همچنین من فکرمی کنم او بالغ تر نیز می شود.

" این سومین فصل او در اینجاست و وقتی شما به آمار لیگ های اروپایی نگاه می کنید ، نه تنها در این فصل ، بلکه در شش تا هشت سال اخیر او بهترین است.

" ما بیش تر از خود او ، به او مطمئن هستیم.بازیکنان در خط حمله با توانایی او آشنایی دارند و بهتر از خودش او را می شناسند و می دانند که او به تنهایی می تواند برای تیم مفید باشد."

 

مسوت اوزیل

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰