loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه رئیس بعد از بازی استوک سیتی
مصاحبه رئیس بعد از بازی استوک سیتی

مصاحبه رئیس بعد از بازی استوک سیتی

 
در مورد بازی...
 
ما بخوبی مبارزه کردیم.آنها بازی فيزيكي كردند،آنها آماده بودند آنها آماده يك بازي مستقيم بودند.ما مجبور بوديم پاسخ های فیزیکی داشته باشيم و استقامت،روحیه جنگندگي و همبستگي تیم را به نمایش بگذاريم.ما خلاقيت كمي داشتيم تا از طريق آن فشار بياوريم و در خط حمله موقعیتهای خوبی را از دست دادیم.آنها از اولین دقیقه تا آخرین دقیقه مي جنگيدند.ما می خواستیم بازی را ببریم ، اما اگر به سوابق ما در این ورزشگاه نگاه کنید ، این نتیجه خوبی است.با نگاه به نتایج تیم های بالای جدول ( اشاره به شكست دو بر صفر منچستر سيتي و تساوي دو بر دو لسترسيتي در زمين استوك دارد) می بینیدنتیجه ای که ما گرفتیم نتیجه خوبی است.اما بطور کلی امروز ما دو امتیاز را از دست دادیم.
 
 
در مورد اینکه دو تیم محافظه کارانه بازی می کردند...
 
من فکر می کنم استوک نیز خطرناک بود.آنها امروز دربازي هوايي خيلي خوب بازي كردند ، اما ما موقعیتهای برجسته ای برای گلزنی ژیرو و کمپبل داشتیم.شاید اگر خطای روی ولکات پنالتی گرفته می شد یا یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه حریف گرفته می شد ، موقعیت خطرناکی ایجاد می شد.استوک سیتی نظم دفاعی قابل توجهی داشت و آنها خیلی خوب بازی کردند.
 
 
در مورد خوب بازی کردن استوک سیتی ...
 
آنها همیشه وقتی آرسنال به استوک می آید خیلی خوب بازی می کنند.من باید بگویم من نمی توانم تیمم را بخاطر نگرششان مقصر بدانم،این موضعی بود که به این شیوه تیم من به چالش پاسخ داد. من عادت دارم كمي خلاق تر باشم اما در مجموع عملكرد صلب و ثابتي داشتيم.
 
 
در مورد يك بازي سخت ...
 
ما همه خصوصياتي را كه يك تيم آماده مبارزه و پاسخ دادن است را داشتيم.علاوه بر اينكه بازي كردن در اين زمين آسان نبود ، ما توپ نهايي را در ضد حمله از دست مي داديم ، اما ما جنگيديم و بايد به تيم اعتبار دهيم.
 
 
در مورد الكس اوكسليد چمبرلين...
 
او حركات خيلي جالبي در بازي داشت كه كيفيت او را نشان مي داد  و اينكه چگونه از زير فشار خارج مي شود ، بازيكنان را رد مي كرد و به يك سوم نهايي مي رسيد.در آينده اين مي تواند پست جالبي براي او باشد.من امروز  او را در سيستم 4-3-3 بازي دادم .ما بطور معمول براي بازيكناني كه دوست دارند رو به جلو فشار بياورند با سيستم 4-2-3-1 بازي مي كنيم و من فكر مي كنم همچنين اين پست مناسبي براي اوست.
 
 
در مورد اوزيل...
 
او مصدوميتي در پايش داشت و ما ديروز صبح بررسي كرديم و او خيلي خوب نبود.او در بازي ليورپول صد در صد آماده نبود ، بنابراين من تصميم گرفتم او را بيرون بكشم.من فكر مي كنم براي بازي يكشنبه آينده به تيم برگردد.
 
 
در مورد شعار دادن به سوي رمزي ...
 
من خيلي گوش نميدم.من روي بازي تمركز مي كنم.من گوش هايم را مي بندم و اين بهترين شيوه براي مقابله با آن است.من نمي دانم چه چيزي بايد در مورد آن انجام داد و من از اين حركت متاثر نميشم.من واقعاً نمي دانم  آنها چه چيزي بايد در مورد آن انجام دهند.وقتي آنها با هم هستند ، مسئوليت فردي را فراموش مي كنند.شايد وقتي شما به خانه برويد و بازي را از تلويزيون ببينيد ، شما به اين حركات افتخار كمتري خواهيد كرد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۲۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰