loading
در حال بررسی درخواست شما
چک - من باید خونسردیم را حفظ می کردم
چک - من باید خونسردیم را حفظ می کردم

چک - من باید خونسردیم را حفظ می کردم

 
چک در مورد صدرنشینی لیگ برتر...
 
ما به اینجا آمدیم و هرکسی در بیرون از باشگاه فکر می کرد ما دوباره برای باختن می رویم. ما به همه نشان دادیم که می توانیم رقابت کنیم. در چنین شرایطی یک امتیاز گرفتیم و به صدر جدول رفتیم. در وسط هفته بدشانس بودیم و یک گل دیرهنگام دریافت کردیم و امروز نیز یک امتیاز گرفتیم . ما در جایگاهی هستیم که می خواهیم باشیم و حالا به بازی خانگی می رویم و دوباره برای رقابت آماده می شویم.
 
در مورد مهار کردن توپها و سیوهایش...
 
من از سهیم بودنم و همکاریم خوشحالم، زیرا گاهی اوقات این می تواند یک بازی گول زننده ای باشد. شما در چنین شرایط سعی می کنید خونسردی خود را حفظ کنید.هر توپی که از بازیکنان می گذرد شما سعی می کنید بطور کامل آن را مهار کنید و بازیکنان در جلو از کار شما احساس دلگرمی می کنند و آنها می توانند احساس راحتی کنند. این موضوع کمک می کند و در نیمه دوم من بهترین عملکردم را برای مهار هرتوپی ارائه دادم.
 
 
جک باتلند (دروازبان استوک) در مورد چک...
 
رکورد او در این مورد صحبت می کند. چیزی که برای من برجسته بود این بود که در نیمه نخست نیازی به واکنش نشان دادن پیدا نکرد، اما در نیمه دوم وقتی ما به آنها فشار آوردیم، زمانی که آنها (آرسنال) به او احتیاج داشتند درون دروازه بخوبی توپ ها را مهار می کرد. این چیزی است که به یک دروازه بان خوب مربوط می شود. این فقط شامل مهار کردن نمی شود، بلکه این درمورد کم کردن فشار و برقرار کردن احساس آرامش در بازیکنان تیم است.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰