loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: هم تیمی های ناچو عاشق او هستند
ونگر: هم تیمی های ناچو عاشق او هستند

ونگر: هم تیمی های ناچو عاشق او هستند

او که در سال 2013 به باشگاه ملحق شد به تازگی قرارداد جدید با آرسنال امضا کرده است.

ونگر از این اتفاق خشنود است و می گوید او نمونه خوبی برای کل ترکیب تیم است.

"او بازیکن بسیار مهمی در باشگاه است زیرا می تواند در پست دفاع چپ و مرکزی بازی کند. او در عملکردش ثبات دارد و این چیزی است که در سطح بالا مورد نیاز است.

"در مجموع از زمانی که به اینجا آمده نگرش او شگفت انگیز بوده است. او 100% متعهد است و فکر می کنم از زمان پیوستنش به ما پیشرفت کرده است و این را در بازی های بزرگ بارها نشان داده است.

"او خونسرد، با تمرکز و فداکار است. از سوی هم تیمی هایش به خوبی پذیرفته شده و محبوب است. او نگرش بازیکنی فروتن را دارد که می خواهد بهترین عملکردش را برای تیم ارائه کند. همه این را حس می کنند و به همین خاطر است که فکر می کنم برای باشگاه داشتن این ثبات بسیار مهم است.

"همه در لیگ برتر می گویند او بازیکن بسیار قدرتمندی شده است. آرسنال در این لحظه با داشتن دو مدافع چپ سطح بالا استعداد خوبی در آن پست دارد. بازیکنان جوان بسیاری داریم، انها باید توسط بازیکنان با تجربه احاطه شوند، به ویژه در پست های دفاعی.

"اکنون در دفاع تجربه لازم را داریم و ناچو بخشی از آن است. او مثال خوبی برای بازیکنان جوان است و ما هم دسته ای از بازیکنان جوان را اینجا داریم. الکس ایووبی را دیدیم که استعداد خود را نشان داد. آنها نیاز دارند ببینند در این سطح باید چطور رفتار کنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰