loading
در حال بررسی درخواست شما
به موفقیت نزدیک هستیم
به موفقیت نزدیک هستیم

به موفقیت نزدیک هستیم



این روزها که تقریبا پیوستن شاماک به آرسنال قطعی به نظر می رسد و تنها مورد باقیمانده امضای قرارداد این بازیکن بصورت رسمی است،که وی را جزئی از ترکیب شمال لندنی ها می کند.
آمدن از یک باشگاه فرانسوی به آرسنال مسیری بوده که بسیاری از بازیکنان آرسنال آن را طی کرده اند،باکاری سانیا که خود وی هم چنین مسیری را از اسر فرانسه به جمع توپچی های لندن طی کرده است،در ابتدای مصاحبه خود به موضوع آمدن شماک به آرسنال پرداخته و این انتقال را به نفع تیم دانسته است.
وی در مصاحبه خود گفت:
" من او را می شناسم،در مقابلش بازی کرده ام.او یک بازیکن کلاس بالا است.
او در هوا بسیار خوب است و گل های بسیاری را از روی سانترها به ثمر رسانده است.توپ را به خوبی حفظ می کند و برای ما بسیار مفید خواهد بود که چنین بازیکنی را در تیم داشته باشیم".
با توجه به اینکه این فصل هم آرسنال همچون سال های قبل از کسب جام محروم مانده،انتقادات از تیم و سرمربی آرسنال افزایش یافته است،اما باکاری از هواداران می خواهد که با وجود ناکامی های اخیر تیم،اعتماد خود به آرسن ونگر را از دست ندهند و به وی ایمان داشته باشند.
"به عنوان یک تیم،ما می توانیم همیشه بهتر شویم و برای فصل بعد بهتر خواهیم شد.اما این همیشه درباره پول نیست،پول همه چیز نیست.
به عنوان یک بازیکن البته شنیدن انتقادات برایم سخت است زیرا وقتی شما به برنده شدن چیزهایی نزدیک هستید و برنده نمی شوید،این یک نا امیدی واقعی است.
به آهستگی اما مطمئنا ما در حال یادگیری این هستیم که چطور زشت برنده شویم.می دانیم که بازی های زیادی در این فصل وجود داشت که ما در آنان برتری داشتیم با این حال اذعان داریم که اهداف آسانتری هم وجود داشت.
از آنها درس می گیریم و به ایمان داشتن به سرمربی تیم ادامه می دهیم.می توانم درک کنم که هواداران چه احساسی دارند،زیرا به عنوان یک هوادار شما می خواهید که برنده باشید تا چیزهایی را به دست بیاورید.
هر کسی آنان را درک می کند اما فقط من می توانم این را به هواداران بگویم که ما به آن(کسب جام)خیلی نزدیک هستیم".
سانیا در پایان مصاحبه خود،مرد تمام نشدنی این روزهای آرسنال را ستود و خواهان دعوت مدافع مستحکم توپچی ها به تیم ملی انگلستان شد،تا شاید سول در رقابت های جام جهانی بتواند به تیم ملی کشورش کمک کند.
سانیا ضمن پشتیبانی از سول برای حضور در تیم ملی کشورش،گفت:
"سول این فصل بسیار درخشان بود.من بسیار تعجب کردم،زیرا او تقریبا فوتبال بازی کردنش را متوقف کرده بود و به مدت شش ماه بازی نکرده بود.
این همیشه بسیار دشوار است که شما بازگردید اما وی در بسیاری از بازی ها بسیار خوب عمل کرد،با وجود اینکه سول 35 ساله است و من از دیدن وی با تیم ملی کشورش در جام جهانی،تعجب نخواهم کرد".        

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۱۷
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۵۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰