loading
در حال بررسی درخواست شما
الننی خصوصیات جالبی را به نمایش گذاشت
الننی خصوصیات جالبی را به نمایش گذاشت

الننی خصوصیات جالبی را به نمایش گذاشت

حمد الننی، آخرین خرید تیم آرسنال در ژانویه بود که توانست اولین بازی خود برای آرسنال را در دیدار برابر برنلی در جام حذفی تجربه کند . در دیدار خانگی آرسنال این بازیکن مصری از ابتدا در ترکیب حضور داشت و به همراه کوکلین که به تازگی از مصدومیت بازگشته است زوج دفاعی آرسنال را در میانه میدان تشکیل داده بود .
آرسن ونگر از نمایش او خرسند به نظر می رسد و در رابطه با این بازیکن با سایت رسمی آرسنال صحبت می کند :

" از دید من الننی می بایست با فشار مسابقات هماهنگ شود اما او خصوصیات جالبی مثل هوش بازی خوانی،حرکات در زمین و توانایی تکنیکی را به نمایش گذاشت . همچنین شوت های خوبی زد و مجموعا بازیکن جالبی برای ما خواهد بود .
مجموعا فکر می کنم نمایش خوبی داشتیم و می خواستیم با یک پیروزی واکنش نشان دهیم . می خواستیم صعود کنیم و در 20 دقیقه ابتدایی بازی برای همه ما به نظر اتفاق افتاده بود اما ناگهان گل مساوی را دریافت کردیم و شرایط تغییر کرد .
می توانستید خوب بودن آن ها را ببینید و همانطور که در بازی برابر دربی 4-1 پیروز شده بودند، نیاز داشتیم تا عملکرد قدرتمندی نمایش دهیم . در نیمه دوم لایق پیروزی این بازی بودیم . در حال حاضر رسیدن به سومین جام حذفی پیاپی یک رویا است که قابل تحقق است و برای آن مبارزه خواهیم کرد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۸۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰