loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری: الننی و تری
ادامه کنفرانس خبری: الننی و تری

ادامه کنفرانس خبری: الننی و تری

در مورد عمق ترکیب آرسنال...

22 بازیکن دارم که آماده و برای انتخاب در دسترس هستند بنابراین می توانم انتخاب خوبی داشته باشم و باید برای هر بازی انتخاب درست را انجام دهم.

در مورد اولین بازی الننی...

اولین عملکرد او از جنبه های زیادی بسیار خوب بود. پاس های زیادی داشت، 84 پاس که 98% آن به مقصد رسید. تحرکش خوب بود و تلاش بالایی نشان داد. باید با سختی چالش ها تطبیق پیدا کند و البته کمی اعتماد به نفسش را افزایش دهد تا پاس های بُرنده تری بدهد ام در کل برای اولین بازی دلگرم کننده است.

در مورد جان تری...

مشکل شغل ما مربیان و بازیکنان این است که دوره حرفه ای ما خیلی زود به پایان می رسد. پس از بازنشستگی خیلی زود و شور و شوق خود را دست می دهید و تمرکز مجدد روی چیزی تا به همان خوبی فوتبال باشد تقریبا غیر ممکن است. کنار امدن با آن ساده نیست. با نسل های مختلفی از بازیکنان مواجه شده ام که پس از بازنشستگی این مشکل را داشته اند.

در مورد علاقه به جذب جان تری...

نه چون او در آنتهای دوره بازیش قرار دارد و این دوران را در چلسی سپری کرده است. اگر بخواهد بیشتر بازی کند مطمئنم برای چلسی بازی خواهد کرد.

در مورد جان تری...

او فقط یک بازیکن بزرگ نبود، قطعا هنوز هم هست، بلکه قطعا در زمین یک مربی عالی بود. یک بار در لاندن کالنی او را دیدم که با زیر 21 ساله ها بازی می کرد و روشی که ا وبه عنوان یک بازیکن تیم را هدایت می کرد مطلقا شگفت انگیز بود. رهبری واقعی بود و دوران خارق العاده ای داشت، نباید این را فراموش کنیم. هرگز تصادفی نیست، کسی که اینقدر دوام بیاورد قطعا چیز ویژه ای دارد. تو نماد پیوستگی در چلسی است چون او، لمپارد، دروگبا و چک بازیکنانی بودند که ارزش باشگاه را برای مدت زیادی بالا بردند. وقتی چنین بازیکنانی را از دست می دهید همیشه در خطر هستید.

در مورد این که او می تواند مربی شود...

دوران مربی گری را در آینده او می بینم، قطعا. او در فوتبال خواهد ماند، مطمئنم.

در مورد وفاداری باشگاه...

وفاداری به دو روش کار می کند. من همیشه در نظر می گیرم که برای تعهدم به باشگاه حقوق گرفته ام و به خوبی هم این اتفاق رخ داده بنابراین در انتها باشگاه چیزی به من بدهکار نیست و من باید زندگی خودم را بکنم و راه دیگری پیدا کنم. انتظار جایزه ندارم چون این بخشی از قرارداد من است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۸۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰