loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: فوریه ماه بزرگی برای ما است
ونگر: فوریه ماه بزرگی برای ما است

ونگر: فوریه ماه بزرگی برای ما است

 
آرسنال تا پیش از بازی امشب با 3 امتیاز اختلاف نسبت به لستر صدرنشین در رده سوم قرار دارد.
 
آرسنال در 3 بازی اخیر خودش در لیگ برتر نتوانسته برنده شود ولی آرسن ونگر می گوید با بازگشت بازیکنان مصدوم توپچی ها به روند پیروزی باز خواهند گشت.
 
"هفته های پیش رو می توانند بسیار مهم باشند ولی لزوما تعیین کننده نیستند. (در هر حال) هفته های پیش رو تصویر روشنی از قدرت تیم ها خواهند داد و نشان می دهند که چه تیم هایی می توانند با اهمیت بازی ها سازگار شوند. در پایان یک تیم قهرمان خواهد شد و تیمی که می خواهد قهرمان شود باید بازی های مهم را با قدرت پشت سر بگذارد.
 
"ماه بزرگی برای ما است. با داشتن همه بازیکنان کاملا اطمینان دارم که می توانیم خیلی خوب عمل کنیم. چیزی که حالا برای ما اهمیت دارد این است که بتوانیم با سطح انتظاراتی که از ما وجود دارد سازگار شویم.
 
"فکر نمی کنم طی هفته های اخیر واقعا به مشکل خورده باشیم چون دو بازی خارج از خانه سخت برابر استوک و لیورپول داشتیم و نباختیم. نتیجه بدی مقابل چلسی گرفتیم - مسلما اگر سه نتیجه را کنار هم قرار دهید اینطور به نظر می رسد که به مشکل خورده ایم ولی باید در نظر بگیریم که نتیجه دیدار با چلسی تحت شرایط خاصی رقم خورد.
 
"اگر به نتایج این فصل نگاه کنید، لیگ را با شکست مقابل وستهم آغاز کردیم - ولی روشی که پاسخ دادیم و جایگاهی که اکنون داریم نشان می دهد که این تیم ظرفیت پاسخ مناسب در مواقعی که تحت فشار است را دارد. اطمینان دارم این را در فوریه نشان خواهیم داد."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰