loading
در حال بررسی درخواست شما
شانس هایی که قالبا گل می شدند
شانس هایی که قالبا گل می شدند

شانس هایی که قالبا گل می شدند

 

 

نا امیدی شما...
همینطور است، چرا که عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم و مخصوصا در نیمه دوم که توانستیم 10 موقعیت گلزنی ایجاد کنیم . در نهایت روز ما بدون گل زده به اتمام رسید . باور دارم عملکردی که می خواستیم داشته باشیم را داشتیم، اما نتوانستیم از بابت تمام کنندگی شانس هایمان خوشحال باشیم . فکر می کنم چیزی که باعث ناامیدی بود این است که بازیکنانی موقعیت هایی از دست دادند که معمولا آن ها را گل می کنند . در حال حاضر تمام کنندگی ما بسیار بد است و سه بازی لیگ را بدون گل زده به اتمام رساندیم . در تمام این سه بازی موقعیت های گل داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و این در این سطح مهم است .


درباره شروع بازی...
آرام شروع کردیم اما در نیمه اول اوزیل دو موقعیت عالی داشت . این درست است که کند شروع کردیم و کمی مضطرب بودیم ( به خاطر باخت خانگی بازی آخر در لیگ )، اما در نیمه دوم بازی یک طرفه بود و نتوانستیم گل بزنیم . از فضاها به اندازه کافی استفاده نکردیم و بازی را خوب به پایان نبردیم . مربوط به تمام کنندگی ضعیف ما بود .


درباره بن فورستر ( دروازبان ساوتمپتون)...
بازی درخشانی داشت اما انتظار این را از وی دارید . باید کیفیت موقعیت های ایجاد شده و کیفیت تمام کنندگی را مد نظر قرار دهیم . با توجه به اینکه در لیگ برتر هستیم، کیفیت شانس هایی که ایجاد کردیم سطح بالایی داشت اما در ضربات نهایی فقیر بودیم و این علت نتیجه 0-0 است .


درباره نا امیدی...
این بالاترین سطح نا امیدی است وقتی تیم شما انرژی خود را می گذارد و شانس گلزنی ایجاد می کند . وقتی موقعیتی نداریم با خودتان فکر می کنید، خوب چیز  زیادی نداشتیم . وقتی به مانند بازی امشب تمام می کنید و به جاه طلبی خودمان نگاه می کنیم، مسلما نا امید هستیم .


درباره تفاوت بالای جدول...
لستر دوباره پیروز شد و حالا من مطمئن هستم همه آن ها را جدی گرفتند، مخصوصا رسانه ها . پس آن ها هم زیر فشار قرار میگیرند . اما نباید زیاد به لستر یا منچستر سیتی نگاه کنیم . باید بازی هایمان با پیروز شویم . باید به اینکه چگونه به سرعت واکنش نشان دهیم تمرکز کنیم و بازی بعدی خود را پیروز شویم . این تمام کاری است که می توانیم انجام دهیم . اینکه بازی هایتان را پیروز نشویدد و به دیگر تیم ها برسید یک رویا است . در سه بازی قبلی فقط دو امتیاز گرفتیم .


آیا بازیکنان تحت فشار هستند...
نه . حقیقتا این موضوع را باور ندارم . اگر نتوانیم بازی کنیم و موقعیت درست کنیم می گفتم بله اما امروز 70 درصد مالکیت توپ را داشتیم و 22 شوت در چهارچوب داشتیم . تمام کنندگی قالبا بالا و پایین دارد و در حال حاضر باید بگویم در پایین ترین سطح هستیم .


نگرانی شما از اینکه آرسنال بریده است...
ببینید، این موضوع را در انتهای فصل خواهیم دید . خیلی برای گفتن این جمله زود است . درست است که سال را خوب شروع نکردیم . ژانویه بدی داشتیم، از آخرین دقیقه لیورپول تا بازی استوک . کمبود شدیدی در دو بازی قبلی خانگی داشتیم . با 10 بازیکن در تمام بازی برابر چلسی بازی کردیم و امروز 10 موقعیت گل داشتیم که گل نشدند . این کمبود هایی است که در حال حاضر داریم . باید به شرایط خوب قبل برگردیم و برنامه سختی داریم، مخصوصا بازی های خارج از خانه . نیاز داریم سریع واکنش نشان دهیم .


اینکه باید مهاجمی خریداری می کردید...
اگر بازیکن سطح جهانی که ترکیب ما را تقویت می کند می شناسید، باید به من قبل از اتمام نقل و انتقالات می گفتید . آن ها در خیابان راه نمی روند و بگویند لطفا مرا جذب کنید یا اینجا یک مهاجم سطح بالا هست، لطفا مرا بگیرید . همه آن ها در باشگاه های بزرگ و دارای قرارداد هستند . هیچ بازیکنی در دسترس نبود . ما والکات را داریم،ژیرو را داریم، اوزیل هست، الکسیس را داریم، ولبک را داریم که برگشته . اگر امشب فکر می کنیم امشب یک نفر معجزه می کرد و برایمان گل می زد، فکر می کنم بهتر است به این فکر کنیم که با بازیکنانی که داریم چگونه می توانیم گل بزنیم . ما می توانیم گل بزنیم و این را قبلا نشان دادیم .


اینکه امشب از آن شب های خاص بود...
با "یکی از آن شب ها" موفق نیستم و می توانم موقعیت هایی که خلق کردیم را نگاه کنم . همه ما نا امید هستیم چرا که موقعیت های کافی برای پیروزی در بازی را داشتیم و استفاده نکردیم . تفاوت موقعیت های ایجاد شده و گل های به ثمر سیده امشب بسیار زیاد بود .


چگونه مطمئنید بازیکنان مردد نشده اند...
با یادآوردی به بازیکنان درباره اینکه به چه چیزی می خواهیم برسیم،چگونه می توانیم به آن برسیم و اینکه چه کیفیتی داریم . نگاه کنید، بیایید بد بین هم نباشیم . در جام حذفی صعود کردیم، در لیگ قهرمانان هستیم و موقعیت بزرگی در انتهای ماه خواهیم داشت . در کورس قهرمانی لیگ برتر هستیم، پس کمی هم واقع بین باشیم، حتی اگر امشب بسیار ناامید باشیم . مسئله را پاک نمی کنم اما باور دارم انسان های سطح بالا در موقعیت های سخت واکنش نشان می دهند و این راه خوبی برای ما است .


اینکه ترکیب انگلستان به سمت و سوی خوبی رفته است...
بله، مخصوصا با این دروازبانان.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۸۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰