loading
در حال بررسی درخواست شما
چک در مورد تساوی، کورس قهرمانی و باور
چک در مورد تساوی، کورس قهرمانی و باور

چک در مورد تساوی، کورس قهرمانی و باور

 
در مورد 0-0 ماندن نتیجه...
 
من کمتر در آن نقش داشتم و فریزر فاستر نقش ویژه ای در آن داشت. او در لحظات مهم واکنش یهای مهمی نشان داد. در نیمه نخست آنها خیلی خوب سازماندهی شده بودند و تلاش زیادی برای دفاع کردن بستن فضاها انجام دادند. استقرار آنها فضا به ما نداد ولی فکر می کنم در نیمه دوم با صبر تلاش کردیم و راه خودمان را برای رسیدن به دروازه پیدا کردیم. هر بار که شانس خوبی داشته باشید باید آن را به گل تبدیل کنید. در اینگونه بازی ها مشخص است که یک تیم با زدن یک گل برنده خواهد شد. در نیمه دوم احتمالا بیشترین شانس در بازی های خانگی این فصل را خلق کردیم. متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم و دو امتیاز از دست رفت و باید در بازی های خارج از خانه آن را جبران کنیم.
 
در مورد گل نزدن و از دست دادن امتیازات...
 
باید به پایان کار نگاه کرد. برای اطمینان باید 86 یا 87 امتیاز کسب کنید و مهم نیست این میزان امتیاز را چطور می گیرید - مهم رسیدن به این میزان امتیاز است و ما باید این کار را انجام دهیم. هر وقت امتیاز از دست می دهید باید باورتان را حفظ کنید. قسمت خسته کننده این است که اگر برای 0-0 بازی کنید شانسی نخواهید داشت. وقتی شانس پشت شانس ایجاد می کنید ممکن است در روز دیگری 6 گل بزنید ولی همیشه شرایط یکسان پیش نمی رود. باید برای بازی یکشنبه آماده شویم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.
 
در مورد کلین-شیت...
 
کلین-شیت اتفاق مثبتی است و ما به خوبی با خطرهای آنها مقابله کردیم. آنها ضربات ایستگاهی زیادی داشتند و ما خیلی خوب عمل کردیم. اجازه ندادیم آنها گل بزنند بنابراین جنبه مثبت بازی بود. نکته مثبت دوم ایجاد موقعیت های گلزنی پس از یک نیمه نخستِ سخت بود - با وجود این نتوانستیم گل بزنیم و دو امتیاز از دست رفت. باید به راه مان ادامه دهیم و امتیازات را به دست بیاوریم.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۹۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰