loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با بورنموث
ادامه کنفرانس خبری بازی با بورنموث

ادامه کنفرانس خبری بازی با بورنموث

 
در مورد اینکه آیا پپ گوآردیولا هنوز هم ممکن است جانشین آرسن ونگر باشد...
 
بارها گفته ام که من جانشین خودم را انتخاب نخواهم کرد، فقط می خواهم در شرایطی اینجا را ترک کنم که وقتی رفتم بتواند بهتر عمل کند. اگر به روش و جهت لیگ برتر نگاه کنید، مسلما به دست آوردن آمار بالای پیروزی برای هر کسی سخت است، نه فقط پپ. شاید حالا داشتن ثبات در لیگ برتر از هر لیگ دیگری سخت تر باشد.
 
در مورد اینکه آیا از دعوت 40 بازیکن برای پیش-آمادگی یورو 2016 انگلستان حمایت می کنید...
 
بله، قطعا. من موافقت خودم را اعلام کرده ام. من می خواهم انگلستان برای قهرمانی اروپا به خوبی آماده شود و به همین خاطر موافقت خودم را اعلام کرده ام.
 
در مورد خریدهای فوتبال چین و اینکه آیا لیگ برتر باید نگران این موضوع باشد...
 
بله مسلما - چون اینطور به نظر می رسد که چین قدرت مالی کافی برای منتقل کردن تمام فوتبال اروپا به چین را دارد. به اندازه کافی در این شغل بوده ایم که بدانیم که همه چیز به قدرت مالی یک طرف بستگی دارد و چینی ها آن را دارند. آیا آنها در این راه ثابت قدم خواهند بود؟ بیایید فراموش نکنیم که چند سال قبل ژاپن این کار را آغاز کرد و پس از مدتی دیگر ادامه نداد. نمی دانم میل به انجام این کار در چین چقدر زیاد است ولی اگر میلِ سیاسی قدرتمندی پشت آن باشد، ما در لیگ برتر باید نگران باشیم.
 
در مورد اینکه فعالیت آنها باعث تورم در قیمت های نقل و انتقالات خواهد شد...
 
بله ممکن است ولی باور دارم تورم اصلی را لیگ برتر با قراداد جدید حق پخش تلویزیونی برای تابستان آینده رقم خواهد زد و رقم ها در نقل و انتقالات بالا خواهد رفت. مطمئنم به زودی ثبت قراردادهای 100 میلیون پوندی به آسانی یافت خواهند شد.
 
در مورد آینده مربیگری زین الدین زیدان...
 
در درجه اول یک ماه برای ارزیابی یک مربی مدت زمان بسیار کمی است. این شانس به او داده شده است و او هم همین را می خواست و من برای او آرزوی موفقیتی که لیاقتش را دارد می کنم. شما می دانید شرایط در رئال مادرید چطور است - باید تک تک بازی ها را برنده شوید - آنها در حال رقابت با بارسلونا هستند که در حال حاضر در اوج است. امیدوارم شرایط برای او خوب پیش برود.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۹۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰