loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل بسیار بسیار بسیار با کیفیت است!
اوزیل بسیار بسیار بسیار با کیفیت است!

اوزیل بسیار بسیار بسیار با کیفیت است!

در مورد بازی...
آغاز قدرتمندی داشتیم و با عملکردی متقاعد کننده 2-0 جلو افتادیم. پس از آن در مقاطعی از بازی ضعیف بودیم و کمی به زحمت افتادیم. برای ما مهم بود که گلی دریافت نکنیم. در نهایت نیمه دوم بیشتر در مورد حفظ نتیجه بود تا ادامه دادن بازی شناوری که داشتیم. سه امتیاز مهمی برای ما بود.
 


در مورد نیمه دوم...
صحنه هایی بود که پیتر چک وادار به واکنش شد. در اواخر نیمه دوم بازی نزدیکی در جریان بود ولی فکر نمی کنم آنها شانس های زیادی خلق کرده باشند. بورنموث تیم خوبی است. آنها از ابتدا تا انتهای بازی سطح بالای فیزیکی را حفظ کردند و فکر می کنم می توانند هر تیمی را شکست دهند.
 


در مورد اوزیل...
او به بازیکن بسیار مهمی تبدیل شده است. او امروز نگرش جنگندگی را هم نشان داد. نمایش بسیار، بسیار، بسیار سطح بالایی از جانب او بود.
 

 


در مورد گل اوزیل...
او با پای راست گلزنی کرد که برای ما بسیار جالب است. اگر بتواند با پای راست گلزنی کند، حتی قوی تر هم خواهد شد.

 


در مورد اینکه ممکن بود فلامینی اخراج شود...
من اینطور فکر نمی کنم. ابتدا فکر کردم خطا برای ما گرفته شده است چون فلامینی اول به توپ رسید و من ندیدم چقدر پاهای او در تکلی که زد بالا آمده بود. او بود که ابتدا به توپ رسید و فکر نمی کنم اصلا نیازی به تکل زدن می داشت. (چون صحنه را ندیدم نمی دانم) شاید هم حالت دیگر بوده باشد و پای فلامینی بالا آمده باشد - باید دوباره صحنه را ببینم. با وجود این هنوز احساس می کنم او بود که ابتدا به توپ رسید و برای توپ رفت و برای زدن پای بازیکن نرفت. اگر برای زدن پای حریف رفته بود اتفاق بدی می افتاد.

 

 


چرا این پیروزی مهم بود...
به دو دلیل، برای مدتی پیروز نشده بودیم،چهار بازی به پیروزی نرسیده بودیم و وقتی در سطح بالا بازی می کنید این دوره طولانی به شمار می رود و کمی باعث از دست رفتن اعتماد به نفستان خواهد بود . لستر به حرکتش ادامه می دهد و ما هفته آینده با آن ها بازی داریم که باعث خواهد شد بازی جذابی پیش روی داشته باشیم .
 


درباره نزدیکی رقابت...
در یک هفته لستر لیورپول و منچستر سیتی را شکست داده . این به این معنی است که آن ها ناگهان به عنوان مدعی اصلی قهرمانی شناخته شدند . این باعث می شود بازی روز یک شنبه ما با آن ها بسیار بزرگ باشد .
 


حفظ شدن در کورس رقابت قهرمانی...
بر چه اساسی این حرف را می زنید ؟ ما در کورس قهرمانی بودیم و در حال حاضر نیز هستیم . نمی توانیم نظرات مردم را کنترل کنیم و نیاز داریم نشان دهیم به آن باور داریم . باید این کار را بکنیم . راه زیادی برای پیمودن داریم . لستر یکی از مدعیان قهرمانی است و ما در خانه بازی بزرگی با آن ها داریم و امیدوارم کیفیت و نگرش لازم برای مبادله با آن را داشته باشیم .



بیانیه ای بدهید...
نیاز داشتیم این بازی را ببریم . من نمی خواهم خیلی برای بیانیه دادن دارماتیک باشم . پیروز شدن بازی های خارج از خانه در لیگ برتر برای همه دشوار است . نیاز داشتیم این بازی را پیروز شویم . در سه بازی قبلی خارج از خانه برابر لیورپولی بازی کردیم که در آخرین لحظه های مساوی کردند، برابر استوکی بازی کردیم که بازی 0-0 شد و امروز به اینجا آمدیم و بازی را پیروز شدیم، پس باور دارم عملکرد خوبی نمایش دادیم . با 10 بازیکن برابر چلسی بازی کردیم و شانس های فراوانی برابر ساوتمپتون داشتیم .
 


درباره وضعیت اعتماد به نفس پس از عدم گلزنی تیم...
اعتماد به نفس به سرعت بالا و پایین می شود. این مسئله برای مهاجمین بیشتر است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۰۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰