loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش به سوی فصل بعد
پیش به سوی فصل بعد

پیش به سوی فصل بعد

سمیر نصری که این فصل پیشرفت بسیار محسوسی داشت و جزو خوبان آرسنال بود عقیده دارد توپچی ها می توانند فصل آینده نمایش بهتری داشته باشند و به سمت موفقیت قدم بردارند .
این بازیکن جوان و 22 ساله توپچی ها که دو سال قبل با قراردادی به ارزش 12.5 میلیون پوند از المپیک مارسی راهی لندن شد توانسته به خوبی در جمع توپچی ها حل شود و یکی از اعضای محبوب آرسنال شمرده شود .
سمیر در این رابطه توضیح می دهد :
" در ماه های اول فصل که به دلیل شکستگی پایم بازی ها را از دست داده بودم کمی بی رمق شده بودم و واقعا فقط در ماه های پایانی فصل از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی به سر می بردم .
در حال حاضر امیدوارم بتوانیم فصل را با پیروزی تمام کنیم و بازی با فولهام را به سود خود پایان بریم . سپس باید خودمان را برای فصل آینده آماده کنیم چرا که به شخصه واقعا می خواهم فصل بعد یکی از بهترین های آرسنال باشم .
بعد از فصل اول حضورم در آرسنال تصمیمی گرفته بودم با تمام قوا ظاهر بشوم و نمایش خبوی داشته باشم اما متاسفانه مصدومیتی نصیبم شد که باعث تاخیر در این امر شد .
ولی در حال حاضر کاملا برای فصل آینده آماده ام و امیدوارم همه چیز هم سوی تفکرات من پیش بروند . "
سمیر که یکی از اعضای فرانسه در جام جهانی خواهد بود از بودن در کنار توپچی ها می گوید :
" از اینکه در آرسنال هستم بسیار شادمانم و می خواهم در ارسنال بمانم . هیچ نیازی نیست که بخواهم آرسنال را ترک کنم . من 22 ساله هستم و تصمیم برای دور شدن از آرسنال ندارم .
در یکی از بزرگترین باشگاه های اروپایی هستم در باشگاهی که بهترین بازیکنان را داراست و در برترین لیگ جهان بازی می کند . با یک مربی که یکی از برترین ها در جهان است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال تی وی
بازدید: ۵۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰