loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: جایی برای اشتباه نداشتیم
رمزی: جایی برای اشتباه نداشتیم

رمزی: جایی برای اشتباه نداشتیم

 
در مورد پیروزی...
 
به شدت به این برد نیاز داشتیم. می دانستیم لستر روز قبل به چه نتیجه ای رسیده بود و باید فاصله را کم می کردیم بنابراین مهم بود که به پیروزی برسیم.
 
در مورد اینکه پیروزی لستر برابر سیتی روی نگرش آرسنال در بازی تاثیر داشت...
 
جایی برای اشتباه نداشتیم و فکر میکنم بچه ها خیلی خوب پاسخ دادند. به روند پیروزی بازگشتیم و هفته آینده بازی بزرگی برابر لستر داریم. مطمئنم همه انتظار دیدن این بازی را می کشند - بنابراین امیدوارم به کسب پیروزی ادامه دهیم.
 
در مورد گل اوکس...
 
عملکرد خوبی داشت و گل خوبی هم زد و امیدوارم این فرم را حفظ کند.
 
در مورد کیفیت بورنموث...
 
آنها کیفیت شان را در تمام طول فصل با روش فوتبالی که بازی می کنند ثابت کرده اند. آنها دوست دارند توپ را روی زمین بیاورند و حریف را به خود مشغول کنند و در بازی با ما هم این را نشان دادند. فکر می کنم در نیمه نخست به خوبی خط هافبک را چرخاندیم و دو گل هم زدیم تا برنده شویم.
 
در مورد آغاز خوب...
 
مهم بود که از نظر دفاعی مستحکم بمانیم. فکر می کنم در این دیدار با توجه به شانس های کمی که آنها داشتند این کار را انجام دادیم.
 
در مورد اهمیت بزرگتر این برد...
 
مهم بود که از نتایجی که اخیرا گرفته بودیم بازگردیم. فکر می کنم با توجه به نتیجه ای که لستر گرفته بود باید این پیروزی را به دست می آوردیم. مهم بود که در فاصله نزدیکی از آنها باقی بمانیم و هفته آینده بازی جذابی با آنها خواهیم داشت.
 
در مورد شکست دادن لستر...
 
کاری که آنها در این فصل انجام داده اند واقعا چشمگیر است و ما برای اینکه سه امتیاز را بگیریم باید برای بازی کاملا آماده باشیم. امیدوارم بتوانیم روندی که داشتیم را به بازی لستر ببریم و از آن بازی هم با یک پیروزی بزرگ خارج شویم.
 
در مورد سپری کردن چند هفته بد...
 
مهم است که چند نتیجه خوب بگیریم و تا پایان فصل چند برد خوب به دست بیاوریم. در حال حاضر در جایگاه خوبی هستیم و امیدوارم بتوانیم آن را مدیریت کنیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۵۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰