loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با هال
ادامه کنفرانس خبری بازی با هال

ادامه کنفرانس خبری بازی با هال

 
در مورد اینکه آیا مانع انتقال قرضی دبوشی به منچستر یونایتد شدید...
 
امیدوارم از این بابت تعجب نکرده باشید. یونایتد می خواست یک بازیکن بخرد... اگر منچستر یوناتید می خواست یک بازیکن بخرد موضوع دیگری بود ولی شما بازیکنان تان را به باشگاه هایی قرض می دهید که با کمبود مواجه هستند و نه به رقیب مستقیم خودتان. جای شگفتی وجود ندارد و اینکه جلوی این انتقال را گرفتم درست است و از تصمیمی که گرفتم دفاع می کنم.
 
در مورد اینکه از تلاش یوناتید برای جذب قرضی دبوشی تعجب کردید...
 
بله، تعجب کردم. می توانم درخواست آنها را درک کنم ولی به نظرم منطقی آمد که مانع شوم.
 
در مورد پیروزی برابر لستر...
 
همانطور که پیش از بازی گفتم، باید بازی را برنده می شدیم و گل پیروزی هم در ثانیه پایانی به ثمر رسید. لذت و باور زیادی از آن بازی نصیب ما شد خصوصا اینکه 1-0 هم عقب بودیم. لستر در این فصل فقط 3 بار باخته است که 2 بار آن مقابل ما بوده - باور دارم کارمان را درست انجام داده ایم.
 
در مورد کنار گذاشتن بازی های تکراری در جام حذفی...
 
حالا دیگر پس از این مدت طولانی کار کردن در انگلستان مقابل قانون های اتحادیه فوتبال انگلستان واکسینه شده ام و یک انگلیسی محافظه کار تبدیل شده ام. در مورد تغییر قانون کمی عصبی می شوم چون حالا آنها را دوست دارم. از طرفی باور دارم اکنون اینطور شده است که تیم ها پول بیشتری می گیرند و می خواهند بازی های کمتری انجام دهند - این کمی تناقض است. فصل آینده حتی پول بیشتری به باشگاه ها خواهد رسید و هر باشگاه 25 بازیکن سطح بالا خواهد داشت. به نظر من همه باشگاه ها می توانند در همه بازی هایی که دارند رقابت کنند بنابراین برای من لزومی برای تغییر قانون ها وجود ندارد. جام حذفی سنتی ترین رقابت انگلستان است پس بیایید به آن احترام بگذاریم و آن را همانطور که هست پیش ببریم.
 
در مورد تعطیلات زمستانی...
 
مخالفتی با آن ندارم ولی باید برای آن زمان پیدا کنید. اگر در این راه باید تعطیلات تابستانی کاهش پیدا کند، مخالف هستم چون همین حالا هم زیاد پیش می آید که به دلیل کوتاه بودن زمان آماده سازی نمی توانیم تیم را آماده کنیم. ضمنا فراموش نکنیم که تعداد تیم های یورو هم به 24 تیم افزایش پیدا کرده است و مدت زمان برگزاری آن هم یک ماه شده است. رقابت ها 10 جولای تمام می شود و لیگ برتر 10 آگوست آغاز - به همین دلیل اگر برای تعطیلات زمستانی باید تعطیلات تابستانی کاهش پیدا کند، مخالفم. اگر پس از کریسمس فرصت کوتاهی برای تعطیلات زمستانی پیدا شود خوشحال خواهم شد.
 
در مورد در نظر گرفتن پاداش برای تیم های حاضر در لیگ اروپا...
 
- مسئولان لیگ برتر انگلستان تصمیم گرفته اند برای جلوگیری از کاهش امتیاز انگلستان در اورپا و از دست رفتن یکی از چهار سهمیه لیگ قهرمانان، برای پیشروی تیم های انگلیسی در لیگ اروپا پاداش در نظر بگیرند.
 
قبلا در گردهمایی مربیان اروپا در مورد انگیزه دادن به تیم های حاضر در لیگ اروپا صحبت های زیادی کرده ایم. بهترین مشوق، صعود قهرمان لیگ اروپا به لیگ قهرمانان است - این همان چیزی است که تصمیم گرفتیم، خواستیم و حالا اجرا می شود. به همین خاطر دیگر نیازی نیست به تیم هایی که بسیار ثروتمند هم هستند پاداش بدهیم. این فرصت برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هست که خوب عمل کنند و همینطور برای تیم هایی که در لیگ اروپا حضور دارند. مطمئنم آنها می خواهند قهرمان لیگ اروپا شوند چون علاوه بر بردن جام، به طور مستقیم به لیگ قهرمانان هم صعود می کنند. فکر نمی کنم دیگر نیازی به دادن پاداش باشد.
 
در مورد اینکه تمرکز روی بارسلونا را آغاز کرده اید یا نه...
 
نه، واقعا نه. من جام حذفی را فرصتی برای بازیکنانی که زیاد به آنها فرصت بازی نرسیده است در نظر می گیرم، مانند الننی. همچنین تصمیم گرفته شده است که اوسپینا بازی کند بنابراین همه این ها مهم هستند. برای من بازی هم بازی مهمی است. بهترین راه برای آماده شدن برای بازی با بارسلونا، بردن هال است. اگر به بازی هال توجه نکنیم، خودمان را در مقعیت بدی قرار داده ایم. روند تیم مهم است و باید نشان دهیم از نظر ذهنی توانایی بردن بازی ها با تمرکز کردن روی آنها را داریم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵,۰۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰